maandag 13 april 2020

JARIG EN CORONA

Gisteren, eerste paasdag, was ik jarig. Ik heb het opgezocht, en dit moet ik twee keer eerder hebben meegemaakt. Deze keer was het extra bijzonder, omdat er vanwege Corona geen visite kon komen.
Gelukkig bestaat er echte post, en ik ben echt verwend. Dit was mijn uitzicht toen ik wakker werd:
Een bankje vol pakjes en brieven. Een dikke envelop van Hip en kleurig.
De slingers heb ik meteen opgehangen.
Toos stuurde ook leuke post, met zelfs een envelop van Nieuw-Zeeland.
 Post van Sarah, en veel lieve familie en vriend(inn)en.
Prachtige bloemen van mijn broer en schoonzus
En van zwager en schoonzus
Leuke slippers en een prachtige beker
Van Jeroen had ik die leuke typemachine gekregen, maar hij had nog een verrassing: NZL gin! En die is toch lekker! Net zoals de NZL wijnen lekker licht en fris.
Van de kinderen bonnen, daar ga ik op mijn gemak iets leuks van kopen. En de kleinkinderen hebben voor me getekend en geknutseld:
De telefoon roodgloeiend, een topdag ondanks alles.
Dit was bericht 497 !

18 opmerkingen:

  1. Nog Van Harte Gefeliciteerd, wat een gezellige verwennerij waar je nog lang plezier van zal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke verrassingen allemaal. Daar kijk je nog lang naar terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Mieke, dat je toch een top dag had. Hoop dat de mijne ook wat wordt.
    Morgen is een van onze kleinzonen jarig en daar fietsen we even naartoe, want wij willen hem wel even felicitaties toe roepen. We leggen het cadeau natuurlijk op een afstand neer, maar dat geeft allemaal niks, we hebben hem dan toch gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd, Mieke! Ook een jarige Ram in corona-tijd! Je bent niet vergeten, fijn is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Mieke! Je hebt ondanks dat er geen visite kon komen toch een top dag gehad!
    Heerlijk al die kaarten en kadootjes. Daar kan je nog van nagenieten.
    Wat een schattig slingertje heb je gekregen, klein maar fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Mieke, van harte gefeliciteerd en je bent heerlijk
    verwend zie ik wel, Prachtige boeketten, enige slinger,
    wat een super leuk idee, hij hangt daar heel mooi.
    De beker vind ik ook geweldig zeg, mooie slippertjes
    voor mooie voetjes. En wat lief toch al die post die je kreeg.
    En zo lief de knutsels van de kleinkinderen. Geweldig dat
    het een Topdag is geweest ondanks de nare omstandigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent heerlijk verwend. Zo leuke dingen heb je gekregen. Boeketten staat op de tafel mooi te pronken. Wat lief van je familie. Vrijdag ben ik zelf jarig. Ik heb toch niemand meer. Alles is weg. Overleden enz.... Alleen heb ik nog onze broer. Dan doe ik niet veel aan. Alleen voor ons maar taart besteld. Leuke foto's om laten zien. Blijf gezond MIeke1 Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke proficiat! Ik verjaarde ook al 1 keer op Pasen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog mijn felicitaties! En wat ben je verwend met zoveel leuke cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, je bent goed verwend. Een goed Nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verwennerij. Leuk om zo verwend te worden zonder dat er visite komt. Maakt het allemaal een beetje goed.
    Je gaat je deze week vast nóg een keer jarig voelen ;-) ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd Mieke, wat ben je heerlijk verwend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief dat je me vermelde! Zelfs in Corona tijden kan jarig een ' feestje ' zijn. X Kan je ook lezen op mijn blog 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd, Mieke. Wauw, wat een cadeaus heb jij gehad. Fijn om zo verwend te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Mieke,

    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik zal de heugelijke dag in de agenda zetten, zodat ik het volgend jaar ook weet...

    12 april!
    Eén van mijn vriendinnen is dan ook jarig en.... Matth... mijn pleegbroer (helaas overleden)
    Dus... 12 april zal ik niet gauw mer vergeten...

    Dagdag!
    Liefs van Marlou enne... een mooi jaar toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haast nog jariger dan op normale dagen 😉 je nog feliciteren is wel wat aan de late kant maar ik zet je op de kalender. Volgend jaar in de herkansing!

    BeantwoordenVerwijderen