maandag 6 mei 2024

VISITE

Onlangs kwam een nichtje met twee kinderen op visite. 
Hoera, ik kon weer twee tasjes maken.
Voor mijn neefje deze:





















En voor mijn nichtje deze:





















Omdat ik weet dat ze aan de kust gaan kamperen, zorgde ik voor een passende binnenkant.
Geslaagd!





















P.S. Ik maak mijn tassen altijd zo, dat ze aan twee kanten te gebruiken zijn. Iets meer werk maar ik vind het nou eenmaal mooier zo. 
De hoesjes voor ATC 's heb ik bij Bol besteld. 

20 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie tassen. Het ziet er inderdaad netter uit als ze omkeerbaar zijn. De kinderen waren er vast dolblij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel leuk! Tassen maken, het is zo tof om te doen en nuttig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook deze zijn weer zo leuk. Ik ben ook dol op tassen en het maken ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk! Ik houd ook van tassen maken en het is leuk als je er iemand blij mee kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! En helemaal geschikt om mee te nemen als je schelpen gaat zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent lekker bezig, ze zien er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tassen voor blije kinderen.
    En ook nu weer passende stofjes gekozen.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je passende stoffen koos. Die schelpen nodigen uit tot zoeken op het strand.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig deze tasjes! Leuk om boodschapjes te doen op de camping?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hoge productie heb jij toch! Erg leuke tassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enige tasjes! Leuk om schelpen in te verzamelen als ze op vakantie zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn echt weer enig geworden deze tasjes Mieke,
    daar zullen de kinderen zeker heel blij mee zijn. En heel
    passend zo'n schelpen stofje aan de binnen/buiten kant.
    Denk ook met een voering dat de tasjes buiten veel mooier om te zien ook een stuk steviger zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij draait je hand niet meer om voor het maken van een tasje. En wat zijn ze weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze weer prachtig. Altijd fijn om zoiets weg te geven, zeker als je weet dat het gewaardeerd wordt. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij maakt mensen en kinderen blij met je maaksels. Ze zijn enig, Mieke.
    https://heenenterugnaardeardeche.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie cadeautjes Mieke !
    Met liefde gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen