vrijdag 31 mei 2024

TUSSENDOORTJE EN VAKANTIE

 Van Janny kreeg ik een hoesje voor een bril. Een leuk ding, in mijn lievelingskleur blauw.





















Ik vond het een leuk hoesje om een rolmes in te bewaren. Dus keek ik hoe het in elkaar zat en met een beetje nadenken lukte het om er ook eentje te maken. Meteen maar het patroon opgeschreven.






















Leuk hè. En handig.






















Hier zie je goed hoe mooi geel de stof is.
En zo gingen ze mee op vakantie.

Want in mei was het zover, we gingen weer op pad met de caravan. En daar zal ik in de volgende blogs over vertellen.

18 opmerkingen:

  1. Leuk idee om te maken en nog nuttig ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! En benieuwd naar de vakantieverhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super gezellig en bruikbaar hoesje! Geniet en ik ben benieuwd naar je vakantie blogs?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en heel handig dat hoesje.
    Fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handige hoesjes.Bloggen over vakantie en er op uit is altijd leuk om te delen en reacties te ontvangen.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk er even vandoor met de caravan, maar ik begrijp dat je weer op honk bent. Hopelijk lukt reageren want bij ons in het bos is de verbinding niet best.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie toegewenst. Je het er een leuk hoesje bij gemaakt. Erg handig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk hoesje en ik ben benieuwd naar je vakantieverhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie daar een wereld aan mogelijkheden met dat hoesje!
    Ik zie uit naar de verhalen over jullie uitstapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die hoesjes zijn zeker zeer handig voor allerlei doeleinden. Eigenlijk zijn ze heel simpel te maken maar je moet het alleen even weten hoe. Kom maar op met je vakantie verhalen, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Handig zo’n hoesje. Fijne vakantie Mieke en ik kijk al uit naar de verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar kan van alles in. Handig en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een handige hoesjes!
    Ben benieuwd naar je caravanverhalen.
    Ik was wat weinig online de afgelopen weken. Andere dingen om te doen. Ik ga eens even "terugbladeren" op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kleine naaiprojecten als deze zijn echt leuk.
    Goed gedaan.
    Ik wens je een heerlijke vakantie... het wordt spannend waar je terecht komt.
    Viola stuurt je veel groeten
    p.s. Mijn naaimachine is klaar...

    BeantwoordenVerwijderen