woensdag 24 januari 2024

KLAAR !

Ik begon dit jaar met vijf projecten die ik af wil maken.
Nummer één is af.
Bij Janny maakte ik een quiltje. Leuk om te maken en ik vind het lekker kleurig geworden.
Maar ik wilde er geen echt quiltje van maken en kocht bij de Action twee schilderdoekjes.
Het quiltje sneed ik in tweeën. Dat was wel even spannend, maar het ging gelukkig goed.

Daarna niette ik ze om de lijstjes en kijk, ze zijn toch enig zo!

Zo, mijn eerste project voor dit jaar is af. Nog vier te gaan. 
En dan niet iets anders nieuw beginnen hè, Mieke!
Nou, ik beloof niks. 








20 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk idee. Deze kun je nog eens ergens anders neerzetten ook. En zo mooi dat het doorloopt over de randen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee nou toch weer, creatieveling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg goed idee, en wat zijn ze leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een super goed geslaagd project.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel heel Rammig, hoor, goed zijn in beginnen maar minder goed in afmaken. :) Ik herken het! Maar dit is leuk, die twee 'schilderijtjes'! En succes met de andere vier projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bedacht om het zo te doen (en lekker snel :-)
    Nee geen nieuw project beginnen... dat is voor mij ook altijd zo moeilijk, maar het lukt me aardig de laatste tijd.
    Ben benieuwd wat je nog meer moet (en gaat) afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk geworden Mieke, je brengt me weer op een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn leuk geworden zo, ze verdienen een mooi plekje op de muur :) Benieuwd naar nummer 2. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo als schilderijtjes!
    Goed idee om wat dingen af te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuk, Mieke. Een prima begin van projectenjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk afgemaakt. Kunnen zo aan de blauwe wand.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een heel leuk idee Mieke, het maakt je huis extra sprankelend. En van de restjes weet jij zeker weer leuke kaarten te maken dat weet ik zeker!!!👍

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke werkjes heb je gemaakt. Ik zag ook spulletjes die jij hebben bij Action. Eergisteren ben ik nog geweest bij Action. Ik had iets leuks gekocht. Voor weinig geld. Je kan zo aan de wand hangen Mieke. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke, kleurige canvasjes zijn het zo geworden, heel decoratief! Goed idee van Ferrara, van die blauwe wand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een goed idee om ze op canvas te spannen! Ik vind dit hartstikke leuk, je kunt nu eenmaal niet oneindig quiltjes maken toch?
    Zo af en toe de dingen afmaken geeft veel voldoening; dan komt er weer ruimte voor iets anders... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er 2 mooie wandversieringen bij. Heel mooi. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen