zaterdag 6 januari 2024

KEUZES, KEUZES

Binnenkort gaat er hier geschilderd worden. De kamer en slaapkamer worden wit :lekker fris en licht.
In de slaapkamer willen we één muur blauw hebben.
Dat is onze lievelingskleur, dat weten jullie wel. Maar welk blauw?
Gelukkig kan je tegenwoordig testers kopen, en zo kwamen de eerste twee blauwe vlakken op de muur. 





















Nee, te turkoois. 
Bij Gamma was meer keus, en lieten we deze drie kleuren mengen:





















En die zien er zo uit:                             





















We denken één van de bovenste twee.
Wordt vervolgd!

17 opmerkingen:

  1. Spannend! Wat een mooie namen hebben die kleuren trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niks voor mij. Ik zou bijna zeker de verkeerde keuze maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelders blauw is ook nog een optie...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze: https://cdn11.bigcommerce.com/s-dy2z0itl62/images/stencil/1920w/image-manager/gelders-blauw-slider-1.jpg?t=1683287476

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja kleuren kiezen is echt moeilijk. Er zijn zoveel factoren waar het resultaat van afhangt. Zoals lichtinval, at er verder in de ruimte komt te staan, enz. De kleur oceaan ziet er goed uit, maar misschien op groot oppervlak iets te fel, nacht is ook heel mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van blauw, maar vind ze wel allemaal erg donker

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend. Ik zit hier ook met zo´n keuzeprobleem

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uit gemakzucht hou ik alles maar wit, ik zou geen kleur kunnen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend om te kiezen. Ik zou de bovenste van de laatste serie nemen. Succes met de keuze. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh dat is echt moeilijk Mieke, het hangt ook helemaal af van de lichtval in de kamer. Van de drie kaartjes die jullie hebben laten mengen vind ik de bovenste "Nacht'' persoonlijk de mooiste. Maar ik heb ook even gekeken bij de link die Sjoerd je gaf, en die vind ik helemaal de allermooiste!!! Ben benieuwd wat je gaat kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou voor "nacht" gaan, ik bedoel, in de slaapkamer... what else... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is moeilijk kiezen, maar maak het niet te donker….ligt ook aan je kamer , hoe licht die is?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd lastig om de juiste kleur te kiezen, succes met de keuze.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kleuren blauw om te zien. Ik vind de nacht mooie kleur. Vaak is dan moeilijk om te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, dat is moeilijk de kleur bepalen. Ik had het met een kastje wat ik wilde verven. Wauw wat zijn er dan veel verschillende kleuren in eenzelfde kleur om uit te kiezen. Bij jullie blauw, bij mij toen groen. En dan kan het op de ene muur weer anders uitpakken dan bij de andere, iets met ander licht. Fijn dat jullie een keuze hebben kunnen maken. Ik ben benieuwd. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mmm, mijn reactie zit vast weer bij de spam...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik lees achterste voren ... dus weet al welke kleur het geworden is ;-) Ik ben ook gek op blauw!

    BeantwoordenVerwijderen