donderdag 23 november 2023

BIJ JANNY

Vorige week was ik weer bij Janny. Heen had ik mooi weer, dus tijd voor een kopje koffie.





















Bij Janny stond de koffie klaar met een lekker stuk zelfgebakken speculaas, heerlijk.
Vandaag gingen we verder met het quiltje.
We hebben gestempeld en ik gebruikte zelfgemaakte stempels. Die maakte ik in 2015, zag ik.


Wat was het leuk om te doen. Nu alleen nog afmaken. En dat ga ik zeker doen, want dit quiltje wil ik graag ophangen.

Daarna gingen we aan de slag met papier. Janny had iets nieuws : de Notan techniek.
Ook weer leuk om te doen.
Hier knipte ik een schaartje (links), naalden (boven), rolmes ( onder), en een draad garen.






















Daarna maakte ik nog een zwart-wit werkje.





















Wat een heerlijke, inspirerende dag.
Bedankt Janny en tot de volgende keer.
O ja, terug veel regen en drukte maar ik had gelukkig weer een vlekkeloze terugreis.



14 opmerkingen:

  1. Gezellig om samen creatief bezig te zijn. Leuke resultaten Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kniptechniek ken ik niet, maar wat een leuk resultaat. En je quilt wordt echt mooi. Je laat vast het eindresultaat t.z.t. ook zien hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een succes je quiltje! die kniptechniek is echt leuk! Zou je ook van stof kunnen doen, met vlisofix ertegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Mieke, het stempelen voegt écht wat toe.
    Mooi je knipwerk, zag het volgens mij ook bij Josephine van creation.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Samen iets maken lijkt me ook veel leuker om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die notan techniek had ik al bij iemand anders gezien. Zo leuk ziet dat er uit!
    Op deze manier kan je makkelijk en leuk kaarten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dat jullie zo gezellig samen creatief zijn! En zulke mooie dingen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was weer erg leuk om samen te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was al zó benieuwd hoe jullie verder gingen! Echt geweldig leuk met die stempels erbij. En daarna de kniptechniek uitproberen met beeldige resultaten. Het is erg inspirerend om samen bezig te zijn, al pratend stimuleer je elkaar altijd. Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig samen en wat komt er veel moois onder jullie handen vandaan.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Quilt is Mooi geworden met toevoeging van stempels. De kaarten techniek zag ik vaker de laatste tijd. Lijkt me leuk om te doen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk dat jullie de quilt hebben bestempeld, zag het net ook al bij Janny. Mooi ook je zelfgemaakte stempels. En leuk hé Mieke, die Notan kniptechniek, daar kan je alle kanten mee op, mooi resultaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je weer bij Janny bent geweest. Leuke stempel op de stof. Dit zie je ook heel goed. Wat mooi gedaan. Dan later op papier gedaan leuk om te zien. Jullie hadden genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zat net bij Janny te lezen hoe gezellig jullie de dag samen hadden doorgebracht. Super om zo met elkaar dezelfde hobby's te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen