maandag 29 augustus 2022

EN NOG MEER HEXJES VAN BRIGITTE

Dit moet ik nog doen. Best veel, maar het heeft geen haast, het komt echt wel een keer af.




















En zo ziet de quilt er dan straks uit. 
Als dit allemaal aan elkaar zit, moet er natuurlijk nog een rand om.
Dat wordt paars met groen en roze en…..
En dan als laatste een hele bonte rand. Ik weet niet zeker of dit het echt wordt. In het echt zijn de kleuren mooier bij elkaar. Maar ik kies pas als de paarse rand erom zit.
Wat heb ik toch een heerlijke hobby. 

15 opmerkingen:

  1. Nou dat heb je zeker. En ik vind het wederom prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet met je mee van die hobby van jou! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft leuk hé, zeker met al die mooie stofjes, een plezier om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke hobby en voor ons heerlijk om naar te kijken en mee te beleven. Moet dan vaak denken aan elke dag een draadje........ is een hemdsmouw? in een jaar. succes met de kleurkeuze. Groet. Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zouden we moeten zonder onze heerlijke hobby hè! vraag me wel eens af wat ik vroeger deed haha!
    Maar toen tekende en schilderde ik, ook leuk om te doen.
    Maar dit kan je zo fijn overal doen.
    Het wordt een kleurig geheel zo samen.
    Persoonlijk zou ik er een effen vrij brede rand omheen doen, om het wat rustiger te maken.
    Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om zo bezig te zijn. Wat betreft de rand ga ik mee met Floor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik loop een beetje achter. Je hexjes zijn mooi en vrolijk van kleur.

    Groetjes, Renske
    www.prutzooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt een mooie quilt, geniet er nu al van. Ik zou ook pas op het laatst beslissen wat ik met de rand doe. Zoals het er op de foto uitziet, gaat de rand teveel op in de quilt, tenzij je dat wilt. Je hebt nog even om er over na te denken, eerst alles vastmaken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog veel te doen, maar zoals je al zei, het heeft geen haast. En natuurlijk hoef je nu nog niet te beslissen welke rand er om moet, dat zie je wel als de rest klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het wordt al best erg mooi, zo'n hexagonnen-quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hoeft je niet te vervelen ... heerlijk zo'n hobby!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt zeker een heerlijke hobby Mieke, denk ook dat als het bijna klaar is je dan ook al ongeveer weet wat voor rand je eromheen wil hebben. he gaat prachtig worden, succes
    met alle vorderingen........

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb jij mooie hobby zeg. Deze quilten ziet prachtig uit. Vrolijk kleuren zitten erbij. Creatief ben jij wel Mieke. Heel mooi. Fijne zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen