dinsdag 23 augustus 2022

NAAR JANNY

Het was weer tijd om naar Janny ( even klikken op haar naam voor haar blog) te gaan.
De gelliplate was mee en we begonnen de dag met het maken van een aantal afdrukken op beide zijden van A4 papier.
Daarna begon het vouwen: Ik laat maar gewoon wat foto's zien, uitleggen lukt mij echt niet via het blog.























Wat een leuke combinatie hè, dat roze met blauw.
En dan ineens is het een soort envelopje waar je een boekje van kan maken. Hier zie je de eerste twee. 





















En hier zie je er nog eentje, mét een boekje erin:

















Té leuk toch?!
Dit komt ook weer uit het boek van Hedi Kyle.

10 opmerkingen:

  1. Wát een leuk boekje krijg je zo. En een mooie combinatie door beide zijden van het papier te bedrukken. Het lijkt me een inspirerend boek om ideeën uit te gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maken jij altijd leuke dingen. Wat ziet weer mooi uit. Echt leuk idee om te maken. Prachtig! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer een leuke dag en je envelopjes zijn mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik snap er niets van, maar prachtig is het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap er ook niks van, maar mooi is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, ik snap het ook niet helemaal, maar het ziet er prachtig uit al die kleurtjes door elkaar.
    Het ziet er eigenlijk uit alsof het op stof is gedrukt.
    Zou dat ook kunnen, om dat op stof te doen?
    Dan kan je je eigen stoffen maken voor je quilts, ook heel leuk lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig klein boekje! Ziet er niet al te moeilijk uit,leuk om te versturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi boekje geworden, wel interessante techniek en als je er maar schik van hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn de boekjes leuk. En het lijkt niet zo moeilijk, maar er zal wel een handigheidje bij zijn. Jullie maken prachtige dingen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappige kleine boekjes zijn dit Mieke, en
    wat een prachtige kleuren heb je er voor gebruikt.
    Alleen begrijp ik niet waarom je aan beide kanten
    kleuren aanbrengt, want na het vouwen zie je dan
    toch maar één van die kleuren? Tenminste zo zie
    ik het als ik de eindresultaten bekijk. Maar ze zien
    er weel heel erg leuk en mooi uit. Vooral zo lekker
    samen bezig zijn is helemaal TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen