zaterdag 6 augustus 2022

ART ALMERE

Wat is het toch fijn om elkaar weer te ontmoeten. Wij, van Art Almere, hebben elkaar natuurlijk al weer eerder ontmoet, maar nu heb ik een weer eens een verslag gemaakt voor op mijn blog. 
Deze keer waren we bij Hilly, die veel met papier doet. 
We hebben een " flag book" gemaakt. Een boekje met vlaggetjes van papier. 
Eerst moest er gevouwd ( of is het gevouwen)worden. 


















Daarna papier in repen ( de vlaggetjes) snijden. 





















Het viel me allemaal erg mee. Hilly kan goed en duidelijk uitleggen. Én lekkere soep maken: courgettesoep























Daarna werd het boekje in elkaar gezet. 
Ik hoop dat jullie goed kunnen zien hoe het eruit ziet













Het was echt heel erg leuk en ik heb al een idee voor een volgend boekje. 




20 opmerkingen:

  1. Oh, wat een geinig boekje heb je dan! en dan kun je het mooie gelli plate papier ook mooi gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker leuk om zo’n flagbook te maken , lijkt erg moeilijk, maar als je eraan begint lukt het vanzelf! Mooi papier heb je gebruikt!groet Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boekje is dat geworden. Gezellig om zo samen aan een project te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geinig boekje is dit. Is het een sier- of gebruiksboekje? Gezellig om dit samen te doen. En ook inspirerend lees ik. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zijn jullie weer samen bezig geweest Mieke, en het is een mooi boekje geworden. Het lijkt inderdaad moeilijk maar heb net een filmpje bekeken en het valt inderdaad best wel mee. Zijn het allemaal Gelli-plate motieven? Het is fraai van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een boekje om te bladeren? Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marion van de Sande7 augustus 2022 om 17:53

    Een hele vreemde vraag Mieke, maar was je vanmiddag toevallig in de buurt van Spakenburg aan het fietsen? Ik ben daar in de buurt samen met mijn man voor een paar dagen. Tijdens het fietsen zag ik een gezicht waarvan ik dacht “hè, ik ken dat gezicht! Wie is dat?” . En toen vond ik de dame wel erg veel lijken op jouw profielfoto. Maar die kans is natuurlijk waanzinnig klein tot ik me realiseerde dat jij volgens mij in Almere woonde en dat is natuurlijk op fietsafstand van Spakenburg.

    Nou ja, ik kon het moeilijk van me afzetten dus ik dacht: “ik vraag het gewoon”

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marion, ik hoop dat je dit leest. Nee, ik was het zeker niet. Ik was nl in Den Bosch. Hopelijk bedenk je wie je wel dacht te zien, want zoiets zou mij nl heel erg bezig houden. Groet, Mieke

      Verwijderen
  8. Grappig en vrolijk al die vlaggen bij elkaar in een boekje.
    Altijd zo gezellig om met elkaar bezig te zijn met iets leuks en een lekker hapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt mooi dat boekje. En wat leuk Mieke om zo met elkaar bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk creatief bezig zijn en zeker met jullie fijne groep.
    Mooi zo’n boekje !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt superleuk! Ik had best mee willen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik ben wel een beetje jaloers op jullie clubje :)
    Wat is dat leuk zo met elkaar en eigenlijk organiseren jullie steeds een workshop voor elkaar, hoe gaaf is dat.
    Je hebt een leuk boekje gemaakt. Normaal zou je daar misschien niet toe komen, maar nu zo met elkaar wel.
    Ga je er nog iets in schrijven of plakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je leuk dat iemand bent geweest om soort vouw boekje te maken. Ik vind heel erg apart om te zien. En nooit zoiets gezien. Jullie waren wel goed bezig geweest. Lekker brood met erwtensoep erbij. Leuke foto's. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk boekje, leuk papier ook. Het is zo al leuk om naar te kijken hoor, maar wat ga je er verder mee doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog zo'n gezellig verslagje van samen creatief bezig zijn. Heerlijk! Het boek ziet er mooi uit; grappig al die vlaggetjes. Kun je er verder ook nog iets mee? Of is het puur voor de mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi Mieke!!!
    Gr. Bianca

    BeantwoordenVerwijderen