donderdag 23 juli 2020

BOOMPJES

Eerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties die jullie me steeds sturen.
Velen van jullie vroegen zich af of ik veel klosjes garen heb. Tja, dat weet ik niet.
Wat is veel? 
Hier de klosjes van allerlei kleur:
Hier al mijn blauwe:
En hier alle glitterkleuren.
Ik denk dat het er zo'n 140 zijn. Maar van veelgebruikte kleuren heb ik twee klosjes.
En nu de boompjes: ze zijn klaar, en wat ben ik er blij mee.
Ik weet echt niet meer waar ieder boompje voor staat, maar het is een leuke herinnering aan Nieuw-Zeeland.                                                                                                                                                          
De achterkant:



















Nu hoeft er alleen nog maar een tunnel aan ( ook nog bij de stippen) en dan kunnen ze hangen.

15 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn je boompjes. En ik zie door de boompjes de klosjes nog wel;) mooi gerangschikt en handig opgeborgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een indrukwekkende selectie garens! Je boompjes zijn keurig gequilt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat netjes die klosjes op een standaardje. De boompjes zijn mooi geworden. Leuke herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn die boompjes leuk geworden!!! En wat een mooie herinnering aan Nieuw Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat zijn best veel klosjes garen hoor. Maar dat is alleen maar fijn. Dan kan je bij elk stofje de juiste kleur zoeken en zo onzichtbaar steekjes zetten.
    Het quiltje met de boompjes is heel lief geworden en heeft mooie herinneringen aan jullie reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De boompjes zijn SUPER mooi geworden Mieke, echt
    een geweldige herinnering aan een onvergetelijke reis.
    Ook de achterkant vind ik heel speciaal.
    Mooie hoeveelheid klosjes heb je, en zo handig en
    overzichtelijk opgeborgen allemaal. Het zijn natuurlijk
    allemaal lievelingskleuren vandaar dat je bij de
    boompjes alle precies bijpasssende kleuren had liggen...

    Geniet.....๐Ÿงก

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik vind dat je heel veel klosjes hebt hoor. Maar ja, dat gaat zo bij een hobby. Ik heb bv weer heel veel papier...
    Je quilt is heel mooi geworden, wat een leuke herinnering!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top Mieke, het is zo een prachtig souvenier geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herinneringen maak je zelf! Zo mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Mieke, prachtige herinnering!
    Handig en overzichtelijk opbergsysteem voor de klosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn een boel klosjes. Knap hoe je ze her en der op de pinnen hebt staan ๐Ÿ˜ Ik vind het zo'n leuk idee van de boompjes. En als het geen kleine herinnering per boompje is, is het een grootse herinnering aan het geheel. Minstens zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen