woensdag 8 juli 2020

STIPPENQUILTJE

Ik vond het heerlijk dat het even wat koeler was, tijd en energie om iets af te maken.
En dat werd de stippenquilt.
Het laatste stukje van de rand deed ik met de hand, ik moest opletten, want mijn jurk was bijna hetzelfde als de quilt.
Maar hij is toch echt afgekomen. Ik ben er erg blij mee. Hij is niet zo heel groot hoor, 40 x 43 cm.



















Even inzoomen zodat je het stikwerk kunt zien.

Zo, een speciaal quiltje als herinnering aan deze bizarre corona tijd.

18 opmerkingen:

  1. Super tof!
    Haha, je jurk.
    Mooie herinnering! Veel plezier met het volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe je zo je herinneringen vereeuwigd. De ene herinnering (Nieuw Zeeland) mooier dan de andere (corona) maar in uitwerking altijd even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De quilt laat zien wat een onrustige tijd het was (is), tenminste voor mij. Goed bedacht met die stippen en onregelmatige andere lapjes. De uitwerking is zoals altijd super netjes. Het is fijn om met verschillende projecten tegelijk aan het werk te zijn, het is ook fijn om af en toe eentje af te ronden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtig! En een mooie herinnering aan deze onrustige tijd. Jee, die jurk... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een leuk quiltje geworden. Het handwerken gaat inderdaad wel beter nu het wat minder heet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Mieke, vlot gedaan. Grappig dat jouw jurk bijna hetzelfde is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooi en speciaal quiltje geworden. Het stofje van de jurk had er best goed bijgepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gemaakt, best kleine stukjes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is toch wel heel bijzonder zo, met je jurk.. Leuke en vrolijke quilt, Mieke. En zo totaal anders dan dat ik gewend ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klein maar fijn Mieke. Het is een schatje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een werkje met herinneringen! Een gezellig quiltje is het geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is echt een heel lieflijk quiltje geworden Mieke,
    vind alle kleuren zo prachtig bij elkaar passen.
    Mooi hoe je alles hebt doorgestikt, dat was best nog
    een precies klusje. Haha wat een giller zeg dat je jurk
    bijna wegvalt bij het quiltje, zal je toch gebeuren dat
    je enthousiast het laatste stukje afwerkt en dat dan je
    jurk er een stuk aan vast zit, toen ik het las zie ik
    het zo voor me, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een héél speciale quilt, mooi vind ik hem.
    Haha, lachen met je jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je naaide niet per ongeluk een stukje jurk aan je quilt? ;-)
    De quilt is mooi geworden! Met bijzondere herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook wel fijn dat het even wat koeler al is het jammer voor iedereen die vakantie heeft. Ik zit ook met veel plezier boven op mijn kamertje en ben met lapjes bezig. Jou stippen quiltje is een leuk quiltje geworden met een herinnering aan deze bijzondere tijd.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen