woensdag 1 juli 2020

ARTALMERE

Het is heel erg jammer dat we met ArtAlmere niet bij elkaar kunnen komen, maar gelukkig is Mia creatief en bedacht de kaartenruil.
Voor de maand juni had ze een leuk thema: Maskers.
Ik moest even bedenken wat ik wilde doen, maar even speuren op internet leverde genoeg inspiratie op.
Na wat knippen en plakken kwam ik op dit masker:


Eerst op een zwarte achtergrond, maar dat vond ik niet mooi.
Een gekleurde achtergrond is mooier.

Deze vier verstuurde ik:
Natuurlijk zelf de enveloppen gemaakt en alles op de post gedaan.
Ik luister tegenwoordig graag naar de podcast van Gijs Groenteman: de grote Harry Bannink Podcast, en het was natuurlijk leuk dat ik daar een blad papier van vond, dat werd een leuke envelop!
Voor de podcast moet je zelf maar even zoeken, een linkje maken lukt me niet. Als je van muziek uit de tijd van Ja zuster,nee zuster houdt, en van goede teksten, ga er dan even naar op zoek, want het is echt genieten!
En deze prachtige kaarten kreeg ik terug:
Van Hilly:
Van Marianne:
Van Eike:

Van Mia:

Ze gaan natuurlijk weer in de map bij de andere kaarten. Binnenkort moet er een nieuwe map komen, want de eerste twee zitten vol.
En in juli zien we elkaar weer!!! Daar hebben we zin in.

16 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten en enveloppen maakte je.
    Maar die van de corona springt er deze keer uit, zo kun je het woord masker ook interpreteren natuurlijk (ik dacht aan dezelfde soort maskers als jij).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je vriendinnen absoluut niet tekort doen, maar die van jou zijn naar mijn mening de leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig al die verschillende kaarten. Je moet maar op een idee en het dan ook nog uitvoeren.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten, fijn zo’n groepje, dat stimuleert toch om wat te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft iedereen het thema allemaal mooi uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat een heerlijk project was dit weer Mieke, een
    mooi thema ook 'Maskers' Je hebt zeer sprankelende maskers
    gemaakt. Het is altijd zo leuk te zien hoe ieder mens
    weer zijn eigen idee en uitwerking heeft.
    Jij ontving ook weer prachtige exemplaren, en die van Marianne
    vind ik een schoonheid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie en gevarieerde maskerkaarten, die jullie maakten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten allemaal. Creatieve bende. En waar is de tijd! "Ja zuster, nee zuster", ook wij Belgen keken daar naar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Mieke,

    wat een enig idee.
    En nu in de ze tijd heel mooi, dat het opgelost wordt: gewoon iets maken (nou ja: gewoon...) en aan elkaar opsturen.
    Je bent keigoed vind ik... inspirerend!

    groetjes van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en creatief idee om op deze manier toch contact met elkaar te houden!
    Je staat versteld wat een achtergrond kleur doet... dat zwart is grimmig en dat rood zorgt voor een vrolijke uitdagende noot..!
    Hopelijk kunnen jullie een keertje buiten met elkaar aan de slag binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke maskers heb je gemaakt, en ook hele mooie gekregen.
    Met maskers kan je echt alle kanten op. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maskers, een leuk onderwerp en jullie laten allemaal zien dat je er wat moois mee kan doen.
    Erg geslaagd ! Mooi, stuk voor stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk om te zien, al die interpretaties en uitvoeringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten weer.
    Fijn dat jullie elkaar weer echt kunnen ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen