maandag 20 juli 2020

BOEKHOEKJES GIVEAWY

Bij Syriandertje las ik over boekhoekjes. Daar had ik nog nooit van gehoord maar het blijken een soort boekenleggers te zijn.
Na even zoeken op het www vond ik hier een beschrijving en ik kon het niet laten, en heb op een zondagmiddag "even" dertien hoekjes gemaakt. Ik had nog precies genoeg van deze lapjes liggen. Ze zijn iets groter dan het voorbeeld, maar ik vind dit een net iets handiger maat.













Zijn ze niet enig?
Deze houd ik zelf:




















En ik liet de ArtAlmere dames er ook eentje kiezen.
Deze zijn over:
Wil je er eentje hebben? Dan stuur ik hem graag naar je op. Mail me dan of laat het in een reactie hieronder weten.
Ik heb zes reacties gehad, dus ze zijn op. Jammer? Misschien maak ik er nog wel eens een paar.

17 opmerkingen:

  1. Die kende ik ook nog niet. Wat zijn ze leuk! Ik weet niet of ik mag kiezen, maar die rechtsboven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij mag je een voorkeur opgeven hoor. Als het uitkomt krijg je die ook, maar bij teveel aanvraag laat ik het lot beslissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een leuke kinderactiviteit om van (origami) papier te vouwen en te versieren. Kinderen bij ons in de bibliotheek vonden het geweldig!
    Ik vind jouw stoffen versie prachtig (vooral die midden onder)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk! Er zijn vast lezertjes die hier heel blij mee zouden zijn, dus die gun ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk Mieke! Ik wil er wel graag eentje! misschien is dit iets voor een ruil? Of een eenvoudige uitleg?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Mieke!!! Je hebt er ook zoveel gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze leuk Mieke en ik kende ze nog niet van stof, alleen van papier.
    Bo onze kleindochter heeft ze voor ons gevouwen.
    Wanner je er nog een over hebt, hou ik me aanbevolen. Dan kan ik zien hoe je ze maakt en kan ik ze misschien voor of samen met Bo maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt heel leuk, ik denk dat ik ze zelf ga maken, kan jij er iemand anders blij mee maken 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou er best eentje willen hebben en heb geen voorkeur, ze zijn allemaal zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk zijn ze Mieke, en ook ik had er nog
    nooit van gehoord. Ze zijn heel erg handig trouwens
    en het staat zo lief van mooie stofjes gemaakt.
    Zou er best eentje willen hebben, wie weet is er nog
    eentje over.............

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, een alternatieve boekenlegger....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is echt leuk! Het geeft ook extra vrolijkheid aan "de leestafel". Te laat voor je give away maar ik heb zelf nog stofjes. Leuk om eens mee aan de slag te gaan voor bij mijn selfmade journals. Iedereen die er een van je krijgt boft!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb net even op de "HIER'site gekeken want het idee is echt leuk. Had het nog niet eerder gezien. Leuk om te maken en te geven. En jij hebt ook direct de daad bij het woord gevoegd en bent aan de slag gegaan.
    Super.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn de jouwe mooi! Ik zou die paarse ook zelf houden. Bedankt om te verwijzen naar mij. Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dikke dikke merci!
    Zo mooi en wat een geweldige uitvinding!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mieke, ik ben blij met het mooie boekhoekje. Super leuk en handig. Dank je wel! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen