donderdag 19 maart 2020

WORKSHOP MINI FABRIC PICTURE

Op de beurs in Den Bosch hing werk van Barry Passchier. Ik vond het enig en meldde me aan voor de nieuwsbrief met workshops. Het leek me enig om mee te doen, en vorige week was het zover. Nog net voor Corona het land min of meer plat legde.
We waren met vier dames en na een korte introductie gingen we aan de slag.
Barry had heel wat stof en boeken klaar liggen,
Het was enig om met zulke kleine lapjes te werken, en ik wist meteen wat ik wilde maken: een bloementuintje.
Het was heel relaxed en aan het eind van de dag hadden we allemaal een begin, klaar om thuis af te maken.



21 opmerkingen:

  1. Heel leuk. Kun je mooie kaarten mee maken. En dat brengt mij bij het volgende: HEEL ERG BEDANKT VOOR JE MOOIE KAART VAN NIEUW-ZEELAND.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je verschillende lapjes stof hebt. Daar kun je mooie dingen van maken. Echt leuk om te doen voor jou. Mooi gedaan. Net schilderij kunstje. Creatief ben je daar heel goed in. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk werk. Ik sluit me aan bij Jeanette. Dank je wel. Vanmiddag ga ik aan je thee.
    Goed dat je thuis bent, want dat begint vanuit NZ ook lastig te worden, hoorde ik op de radio.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig deze kleine werkjes! En zo rustgevend lijkt me?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Mieke.
    Wat heerlijk als je lekker zoiets moois kunt maken.
    Dat is zo goed voor je brein ook!!
    Je bent echt een voorbeeld voor ons! (*duimpje*)

    Gisteravond de lekkerste thee ooit gedronken.
    Daar zat een hoop liefde in.
    Dank je wel...

    Liefs, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er allemaal leuk uit. Lijkt wel op het werk van Janet Bolton. Ik bewonder haar werk al jaren.
    Zie trouwens daar ook een boek van haar op de tafel liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt, Floor. Ik heb dat boek zelf ook en het is heel leuk om nu eens iets in haar stijl te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt onverwachte mooie post gisteren in de brievenbus, zo leuk met de postzegel van fietsers.
    En jij werkt stevig door aan weer een volgend project, leuk allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Mieke! A la Janet Bolton! Heb je weer een andere manier om met lapjes te werken.😉🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat leuk, mijn handen jeuken. Het is extra jammer nu dat ik mijn lapjes niet bij de hand heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk en bijna aanstekelijk... ! Je was nog net op tijd met die workshop... maar misschien heb je nu wel heel veel inspiratie voor andere tuintjes of voorstellingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gezellig om dit doen, super leuke resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creatie's allemaal, hier kun je ook
    weer alle kanten mee op, lijkt me heerlijk om te doen.
    Wat is het toch een genot hé, [en al helemaal in deze bare tijden]
    dat een mens creatief is, dat geeft zoveel voldoening en rust
    in het hoofd, HEERLIJK.....🟡 🟧🔷🟪 ▪◻◾🟩⚫🔻🟨

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal jouw ding volgens mij. Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mieke, leuk verslag heb je geschreven van de workshop. En inderdaad, zoals we vorige week al vaststelden, hebben we nu meer tijd om creatief bezig te zijn. Groet, Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig Mieke, die tuintjes. Het lijkt me heerlijk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen