donderdag 12 maart 2020

NIEUW-ZEELAND MURCHISON

In Murchison is het mooi weer en slapen we gewoon maar eens uit en gaan dan een eindje rijden. Heerlijk via binnenweggetjes, geen haast maar vooral genieten.
We willen wel verder, maar even verderop begint een onverharde weg en daar "mogen" we van de verzekering niet op. Later horen we dat het een mooie weg was, maar absoluut niet fijn om op te rijden.
Daarna naar de Matakitaki River. Ooo, wat is het hier ook weer mooi.
's Avonds eten we bij : The Cow Shed Restaurant. En dat was Heerlijk!!

14 opmerkingen:

  1. Wat is daar mooi om te beleven geweest. Het ziet heel goed uit. Je ziet veel grote keien aan de rivier. Wat mooi gezicht. Eten van lasagne ziet lekker uit. Mooie foto's geworden. Fijne dag. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder dat ik in twee muisklikken kan zien wat er zo ver weg op de menukaart staat. Lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien een paar mooie stenen uitgezocht voor thuis als aandenken ?
    Maar misschien mag dat wel niet, want als iedereen dat doet, is de rivier straks helemaal steenloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weer.
    Mooie natuur.
    Mooie keien.
    Heerlijk eten, wat wil een mens nog meer !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jacqueline en Ferry.12 maart 2020 om 13:08

    Veel sterkte gewenst. Groetjes J&F. Even via mobiel �� gereageerd. Nog vergeten nog te Zeggen ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet mee hoor, Mieke. Als ik jouw foto's zie zou ik zo nog wel een keer terug willen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een keer, oh die stenen. Wat een prachtige foto's.
    En dat eethuisje ziet er leuk uit, met heerlijk eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Mieke,

    wat een prachtige route.
    Ja, ik houd ook van de kleine weggetjes, maar ja... de auto is wel gehuurd, dus je mag niet zomaar overal rijden...
    De stenen hebben echt mijn hart gestolen...

    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet je, ik krijg bij het zien van je foto's steeds meer zin in vakantie. Hopelijk zitten we niet al te lang opgehokt door het coronavirus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet mee! Prachtig is het daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke reis, ik geniet met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige serie weer Mieke, en die fantastische
    keien die ze daar hebben, werkelijk PRACHTIG!!!
    Heerlijk steeds een dagje te genieten en dan na
    afloop heerlijk te dineren, inderdaad wat wil een
    mens nog meer. Leuk dat we zo mee kunnen genieten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook nu weer een schitterende natuur! Weer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige natuur.
    Heerlijk eten.
    Genieten met een grote G!
    Leuk om jullie belevenissen terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen