maandag 23 maart 2020

ATC RUIL 2020. NU EVEN NIET

Na de persconferentie zojuist, heb ik besloten de atc ruil uit te stellen.

In 2018 en 2019 organiseerde ik een atc ruil.
Dat was leuk om te doen, en ik kreeg de afgelopen weken de vraag of ik het weer ging doen.
JA, ik doe het weer. Het is een leuke ruil, en in deze sombere tijd is het misschien een leuke afleiding voor je.
Hieronder de spelregels:

- De maat van de kaartjes is 64 x 89 mm. Ik vind de maat in inches makkelijker : 2 1/2 x 3 1/2 inch. Andere maten doen niet mee!

- Je maakt drie kaartjes, je mag zelf weten welke techniek je gebruikt. Stof, papier, borduren, of wat dan ook. Twee kaartjes zijn om te ruilen, de derde is voor mij.

- Op de achterkant van de kaartjes zet je je naam, datum, emailadres, naam van je website/ blog ( als je die hebt) en eventuele titel van het kaartje. 

- De kaartjes stuur je in een gefrankeerde envelop naar mij toe. Je doet er een aan jezelf geadresseerde en gefrankeerde envelop bij. Zorg wel dat er voldoende postzegels op deze envelop zitten. Of doe een extra postzegel in de envelop. Ik merkte vorige keer dat ik vaak een postzegel bij moest plakken, dus doe ajb een postzegel op de envelop en doe er eentje in de envelop. Als het nodig is, kan ik die tweede gebruiken om de post terug te sturen. En anders krijg je hem gewoon terug.

Als je vanuit het buitenland meedoet, doe dan twee postzegels in de envelop. Dan heb ik wat leuke zegels en ik frankeer jouw envelop gewoon met Nederlandse zegels.

- Als je meedoet, mail mij dan even, dan stuur ik je mijn adresgegevens.

Ik ben al begonnen, zoals je ziet.

Je kunt de kaartjes tot 14 april sturen.

Als ik alles binnen heb, zorg ik dat iedereen drie kaartjes terugkrijgt ( in de door jezelf geadresseerde en gefrankeerde envelop). Eén kaartje van mij, en twee van anderen die mee doen.

Ik stuur de kaartjes dan zo snel mogelijk naar je toe.

Doe je (weer) mee? Dat lijkt me erg leuk en ik kijk uit naar je aanmelding.


12 opmerkingen:

  1. Mieke, ik was al begonnen en heb 3 setjes af, aan het vierde werk ik nog. Zo je weet, verzamel ik niet, maar doe graag mee om een ander een plezier te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi leuk initiatief, maar deze keer doe ik niet mee. Het wordt lastiger met het verzenden ben ik bang. Na de virus graag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Nog nooit meegedaan maar doe het nu ook niet. Misschien bedenk ik me nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Mieke wanneer het tzt doorgaat, doe ik weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bewaar ze tot deze ellende achter de rug is. We zijn er nog lang niet.
    Ik zet ze een dezer dagen wel te kijk op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van jou zien er al weer veel belovend uit Mieke,
    misschien doe ik eens een keertje mee maar ga dat eerst
    eens op mijn gemak uit proberen of ik in zo'n klein
    formaat iets leuks kan bedenken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee van jou. Eerst ellende voorbij gaan. Lapjes ziet goed uit. Maar ik ben niet handig erin zo dingen. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee, ik weet nog niet of ik weer mee ga doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zat er nog over na te denken...en dacht misschien ook een keertje mee te doen.
    Maar ik weet ook niet wat ik er van moet denken. In elk geval geen risico's nemen...
    Toch was het fijner geweest als ze veel eerder met dit soort dingen naar buiten waren gekomen. Je weet gewoon niet meer wat je nog kunt doen... wat te denken van winkelwagentjes en de boodschappen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha lieve Mieke,

    wat heb je toch leuke ideeën...
    Helaas... kaarten maken zit er bij mij niet in.
    Maar... ik kan wel een beetje zingen... en het liedje was ook voor jou!

    Blijf gezond, liefs van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Mieke, dank je wel voor je mooie kaart met verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen