maandag 13 januari 2020

NIEUW-ZEELAND

Hier kun je lezen over mijn Nieuw-Zeeland avontuur.
Samen met mijn nicht ga ik een maand weg.
We hebben alles geregeld ( hopen we), en ook de route is bekend.
We hebben dezelfde ideeën en weten natuurlijk ook wel, dat niets vaststaat. Want als we het ergens leuker vinden dan gedacht, blijven we een dagje langer. En omgekeerd kan ook: niet leuk? dan gaan we eerder weg.
Het is heerlijk om in zo'n road map te bladeren!
We vertrekken 5 februari en komen 1 maart weer terug.
En Jeroen? Die blijft thuis. Hij heeft al een lijstje met klusjes gemaakt en natuurlijk gaat het oppassen op de kleinkinderen gewoon door.
P.S.. ik merk nu ook dat het linkje bovenin het niet doet. Jammer, maar  als je in de kolom rechts (met de labels) , klikt op het label “ Nieuw-Zeeland” dan kom je er ook.

24 opmerkingen:

  1. Begrijp ik het goed dat jullie er een soort rondreis van maken met een stop bij je vriendin? Of is het zo'n eind van het vliegveld dat je er dagen over doet om bij haar te komen? En dan kom je straks terug en dan zijn er allemaal uitgestelde klusjes weggewerkt. Heerlijk. Maar dat is erna. Nu eerst heel veel dagen genieten van jullie toch best bijzondere trip. Wat ern vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend Mieke! Alleen de voorpret al!
    Goede en mooi reis gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je binnenkort naar Nieuw-Zeeland gaat. Het is daar heel mooi om te zien. Prachtig land. Echt geweldig dat je rondreis doet. Hele belevenis voor je. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk. NZ. Daar zijn wij anderhalf jaar geleden geweest en ik heb een verslag op mijn blog staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb geen toegang via de link in je bericht.
    Een bijzondere reis Mieke samen met je nicht, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en er veel te genieten valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzondere reis wordt dit ! Rijden jullie om beurten?
    Alvast een hele fijne reis gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Mieke! Mijn jongste was er vorig jaar, is dolenthousiast terug gekomen. Maakte samen met zijn vriendin per campertje een rit van noord naar zuid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik zwaai nog wel een keer tegen dat je echt vertrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat word een fijne en mooie reis. Kleindochter was er al eens, en ook een kleinzoon was er een half jaar voor zijn studie. Allebei even enthousiast, en ik kreeg prachtige foto's.
    Heel veel plezier en goede reis
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk vooruitzicht deze reis. Dat wordt vast genieten en bij terugkomst alle klusjes geklaard?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel heel veel plezier samen.
    Geniet en kom gezond en veilig met heel veel verhalen weer thuis.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend al die voorbereidingen. Zal best een heel groot avontuur worden.
    Ga je natuurlijk volgen, want dan beleef ik het mee vanaf mijn laptop.
    Wat lief dat je man een klusjeslijst heeft gemaakt, dat is straks een extra feestelijke thuiskomst.
    Hij zal je ook best heel erg missen hoor, en jij hem.
    Weet niet of er nog een berichtje komt op dit blog, maar ik wens jullie alvast een fantastische reis toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klik net op het woord HIER, maar ik krijg dan geen toegang tot dit blog, dus misschien kan ik je dan toch niet volgen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh heerlijk, alleen de voorpret is al geweldig!!! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh Mieke wat gaat dat een verrukkelijke ontdekkingsreis worden,
    vooral ook alle voorpret is zo fijn, heerlijk om in weg te dromen.
    Wat zal jij na al die mooie weken ons veel te vertellen hebben, ik
    kijk er al naar uit, geniet met volle teugen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Mieke,

    ohohoh... ik ben een tikje jaloers!
    Naar Nieuw-Zeeland.
    Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen.
    Je doet vast veel ideeën op... Fijn!♥

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw..wat een heerlijke uitdaging...en alles goed geregeld, dat zou ik ook zo doen. Fijn hoor, geniet maar lekker van de voorpret!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jullie zijn me een stelletje avonturiers hoor... De voorpret is ook al zo leuk hè..
    Ga je tijdens je reis ook nog bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou Mieke dat gaat al snel gebeuren, wat fijn voor jullie.
    Heerlijk hè, die voorbereidingen geven al veel plezier.
    Net als Elizabeth vroeg ik me ook af of je tijdens de reis ook gaat bloggen, maar misschien heb je daar helemaal geen tijd voor en laat je het allemaal daarna aan ons zien. Kan ik je geen ongelijk in geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijk, wij waren er bijna 30 jaar geleden en heb er geweldige herinneringen aan. Veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geniet van jullie tocht en de indrukken die je opdoet.
    Ik kijk er al naar uit hoe je deze daarna in je quilts gaat verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zoals je weet zijn wij er een keer geweest en nog steeds denken we er over om een keer terug te gaan. Wie weet, worden we door jouw verhalen geïnspireerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk vooruitzicht.
    Reuze spannend (zou ik vinden), maar samen komt het helemaal goed.
    Alvast heel veel plezier gewenst!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een bijzonder mooie, gezellige reis toegewenst.
    Geen rare dingen doen en gezond weer thuis komen.
    Groet
    Alice.

    BeantwoordenVerwijderen