donderdag 2 januari 2020

ARTALMERE

Het was even stil hier. Eerste kerstdag werd ik ziek, griep. Vrijdag volgde Jeroen en zo brachten we de dagen wel heel rustig door. Nergens heen, eetafspraak afzeggen, heel veel slapen, en verder niks. Wat jammer van alle leuke plannen die we hadden. Maar nu zijn we er weer. Dus hier weer een nieuw blogbericht.

Natuurlijk hadden we in december nog een bijeenkomst. Deze keer weer bij mij, want de dames wilden weer lijnen ( nou, qua eten deden we dat niet hoor, maar ze wilden nog eens de smalle lijnen naaien).
Het ging gesmeerd, kijk maar naar de resultaten:
Er was ook weer het een ander gemaakt de afgelopen tijd, kijk maar:
Voor 2020 hebben we al weer heel wat afspraken staan. Heerlijk!!





20 opmerkingen:

  1. Jullie inspireren elkaar. Mooi om te zien. Fijn dat je weer bent opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve Mieke,

    een mooi en gezond en prachtig 2020!
    Veel inspiratie toegewenst!
    Dikke Nieuwjaarspakkerd ✿✿✿ van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat jullie ziek waren met de kerstdagen, maar gelukkig weer opgeknapt en samen met de dames "gelijnd" :-)
    Mooie dingen zijn er gemaakt.
    Wens je nog heel veel mooie dagen in 2020.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar dat jullie ziek bent geweest. Gelukkig zijn jullie weer opgeknapt. Griep is zeker vervelend geval. Je maken prachtig dingen. Wat kun jij heel goed maken. Andere ook trouwens. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie weer zijn opgeknapt, een gezond en sprankelend 2020 gewenst. De bijeenkomst ziet er gezellig uit, met hoeveel zijn jullie? Veel quiltplezier voor het komende jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was even een flinke tegenvaller voor de kerstdagen. Los van alles wat je af moest zeggen is de griep verre van een pretje. Dan wens ik je zeker een gezond 2020! Met dat creatieve zit het wel goed. Wat een mooie resultaten geeft dat lijnen en wat een mooie stofjes zitten ertussen. Veel ArtAlmere plezier ook het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopen dat 2020 virusvrij blijft. Aan inspiratie zal het je niet ontbreken. Ik zal het met plezier volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Mieke dat is wel een heel fijne methode om te “lijnen”.
    Zo op de valreep nog een griepje, niet leuk, maar gelukkig van korte duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jammer he met die gezellige dagen ziek te zijn, maar weer een gezond nieuw jaar gewenst hoor. Worden hele aparte dingen gemaakt door jullie............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat had ik vorig jaar: ziek met de kerstdagen. Maar gelukkig weer opgeknapt.
    Mooie dingen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. niet zo best ziek met de kerst! maar gelukkig ben je weer present met mooie dingen! Wat fijn toch deze bijeenkomsten! Veel geluk en inspiratie in het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat sneu om net met de feestdagen ziek te zijn! De lijntjes zijn erg leuk. Ik wens jou een gezond en creatief 2020 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maar dat was niet de bedoeling, dat je ziek werd met de feestdagen!!! Ik vond het al zo stilletjes :-) Maar je prachtige kaart is aangekomen, hartelijk bedankt, was er erg blij mee. Heb de sterretjes er op geplakt!Staat erg gezellig!
    Ik wens jullie een gelukkig, Gezond en creatief 2020 toe

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach dat was dus even pech hebben Mieke, griep met de
    kerstdagen, en je steekt elkaar zo makkelijk aan.
    Jammer dat je de eetafspraak moest afzeggen maar gelukkig
    dat je nu weer bent opgeknapt. Wat is dat toch oer gezellig
    om zo samen bezig te zijn met ontwerpen en van alles
    te maken. Heel erg mooi wat ik hier allemaal voorbij zie komen,
    en vooral ook de twee laatste vind ik SUPER mooi.
    Die dunne lijnen lijkt me echt een priegel werkje maar het
    heeft een heel mooi resultaat.

    Op naar een mooi, creatief en gezond 2020

    Lieve groeten,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ai, dat was een fikse tegenvaller met de Kerstdagen! Veel mensen zijn ziek geweest, maar dan vaak al vòor de kerst...
    Jullie zijn heerlijk bezig geweest, op die manier is lijnen nog leuk!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed dat jullie terug in orde zijn.
    Mooie dingen zijn er weer gemaakt! Stiekem ben ik een klein beetje jaloers op jullie groepje. Lijkt me ontzettend fijn om zo steeds weer geïnspireerd te worden! En gelukkig worden wij geïnspireerd door zo 'n blogberichten...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zie ik weer mooie dingen! Smalle strookjes, die zien er strak uit zeg, het is net glas in lood.

    Jammer dat je nou net ziek was met de Feestdagen maar gelukkig weer opgeknapt!

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er heel gezellig en mooi uit!
    Gelukkig ben je weer opgeknapt. Kun je fit 2020 in en weer veel moois maken.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat jullie weer opgeknapt zijn. Mijn man en ik waren drie jaar geleden ziek met kerst en het is net of je dan helemaal buiten de wereld leeft. Ook bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij hadden dit 2 jaar geleden...precies zo! Ook alles afzeggen en alleen maar in bed of hangend op de bank...en dan op Instagram al die gezellige familiefoto's zien...hihihi...dat vond ik toen echt lastig! Gelukkig zijn jullie weer opgeknapt...rustig aan maar...ik hoor dat het een vervelend griepje was. Leuk dat 'lijnen'!

    BeantwoordenVerwijderen