zondag 20 oktober 2019

PARIJS: straatkunst

Op het blog van Bertie lees ik regelmatig over Street Art.
Daarom lette ik deze keer goed op, en zag het volgende:
Ik dacht eerst dat het Harry Potter was, maar het is: John Hamon. Een artiest die zijn pasfoto overal als poster opplakt.
Deze twee mozaïeken zouden van Invader kunnen zijn.

Geen idee wie deze gemaakt heeft.

Dit vond ik ook prachtig, een tegelvloer:
Een prachtige klok:


Kortom: overal is wel iets leuks of moois te zien.






















Deze vergat ik bijna. Hoog op een blinde muur en zeker twee meter groot







12 opmerkingen:

  1. Leuke fotoserie! Mooie dingen, voor als je er oog voor hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is zoveel moois voor wie wil zien! Oud en nieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo is het! Ik denk wel trouwens dat het echte Space invaders zijn. De eerste twee. De kunstenaar is ook Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt goed opgelet en rondgekeken Mieke. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om Space Invaders te ontdekken. Heb er nog nooit een gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is altijd wel iets te ontdekken, als je je ogen de kost geeft. Leuke serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kwam weer prachtige kunstwerken tegen, wat is dat
    toch altijd leuk hé, er is zoveel moois te zien als
    je onderweg bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet op de muren leuke tekening gedaan. Ziet mooi uit op de gebouwen. Klok ziet echt schitterend mooi uit. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms moet je omhoog kijken en soms juist naar beneden. Maar het moois ligt vaak op straat! Wat een leuke en originele foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuk, de kunstwerkjes op de muren, met legosteentjes? En Kuifje is ook geweldig ! Neus omhoog en kijken maar..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die Streetart! Mozaïek vloeren zijn vaak ook prachtige patronen om een quilt van te maken.🤗

    BeantwoordenVerwijderen