zondag 13 oktober 2019

10 JAAR BLOGGEN

Op 13 oktober 2009 plaatste ik mijn eerste blogbericht.
Met hulp van Mia lukte het, en ik vind het heel leuk om zo te delen wat ik graag doe: handwerken, en dan vooral quilten.
In al die jaren schreef ik meer dan 430 berichten. Het ene bericht werd beter bekeken dan het ander, het ene bericht leverde heel veel reacties op, andere minder.
Omdat daar geen logica in zat, laat ik hier het bericht zien wat ik zelf het best vond:
Sacajawea."Toevallig" zag ik laatst op de t.v. een stukje uit de films "Night at the Museum "en daar kwam Sacajawea ook in voor.
Ik kijk graag bij andere blogsters/ bloggers en geniet van alles wat jullie schrijven. Maar, eerlijk is eerlijk, het leukst zijn toch de reacties die ik van jullie krijg.
En door het bloggen heb ik ook heel wat mensen ontmoet.
Wat ik ook heel leuk vind, is het sturen en ontvangen van echte post.
Zo kreeg ik laatst een prachtige kaart van Ineke: ze maakte hem zelf en het is echt een plaatje.

















En van Marthy ontving ik post uit Frankrijk:
Van Ageeth kreeg ik ooit zaad van de winde, en kijk, hij bloeit.























Ik heb sinds kort een kaartenrek in mijn atelier. De kaarten die eraan hangen, stuurden jullie mij (ooit) op.



Om wat nieuwe kaarten op te kunnen hangen wil ik weer een ruil doen met jullie: als je mij een (zelfgemaakte) kaart stuurt, stuur ik jou een zelfgemaakte kaart terug.
Een leuke manier om tien jaar bloggen te vieren.
Liefs,
Mieke
P.S. ik krijg de tekst niet zoals ik het wil, gewoon netjes links en de foto's er keurig tussen. Geen idee waar het aan ligt, maar lelijk vind ik het wel. En af en toe verandert spontaan het lettertype. Argggg

22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je jubileum want 10 jaar mag je best vieren. Geweldig, ik moet het nog zien vol te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi jubileum qua jaren en inhoud Mieke, gefeliciteerd! Ik stuur je graag een kaart om het jubileum luister bij te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!
    Ik zag mijn kaartje er direct uit springen! Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha een jubileum dus. Ik lees hier graag, je bent inspirerend. Dus eh... ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, gefeliciteerd! Mijn schilderblog bestaat nu 9 jaar, dus ik moet nog een jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een jubileum om te vieren. Dus ik stuur je graag een kaart. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Miek, van harte met dit jubileum van je inspirerende blog. Op naar de volgende 10 jaar.
    Geef me even de tijd om een kaart te maken. Zit nu volop in een lastige huiswerkopdracht van schrijfcursus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lang alweer, en wat een hoop verhalen staan daar in.
    Soms als ik zo'n oud verhaal van mezelf lees, merk ik pas hoeveel ik inmiddels alweer ben vergeten.
    Volgend jaar "besta" ik ook 10 jaar.
    Gefeliciteerd met je jubileum, op naar de 12,5!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 10-jarig bloggen. Als ik mijn oude blog niet had "weggegooid" oftewel gedeleed , had ik ook 10 jaar geblogd :(
    Hoeveel tijd heb ik om een kaart te maekn??? Ik heb er nooit 1 gemaakt, dus wordt het wel een uitdaging ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg een jubileum! natuurlijk komt er een kaart van mij !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tien jaar, chapeau! Zelfgemaakte enveloppen maak ik wel maar kaarten….ik ga er eens over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met deze 10 jaar. De kaarten die jij maakt zijn geweldig mooi en heel apart dat heb ik zelf al mogen zien. Heb zitten zoeken op jou kaartenrek en vraag mij af of die ene witte kaart van mij is want anders krijg je er nog een toegestuurd.

    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte, en ga zo door :-) Ik blog sinds 2010, dus net een jaartje minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een tijd al, tien jaar en wat een schitterende creative creaties heb je in die jaren laten zien. Hoop er nog lang van te mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Mieke met 10 jarig jubileum, en opeens bedenk
    ik me dat ikzelf ook in 2009 begonnen ben, heb het even
    nagekeken en dat was in mei 2009, dus ook 10 jaar.
    De tijd vliegt gewoon, ervaar jij dat ook zo?
    Prachtig de post uit die je schreef juni 2017 over "Sacajawea"
    Prachtige kaarten heb je ontvangen en leuk zo bij elkaar
    op een kaartenrek in je atelier.

    Groetjes
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is zeker lange tijd voor 10 jaar. Wij nog langer. Pfff... Gefeliciteerd Mieke. Nog ééns 10 jaar erbij. Dan is 20 jaar. Je maakt ook dingen bij.Leuke kaarten heb je daar hangen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toe maar, 10 jaar alweer. Gefeliciteerd! Ik heb ook een kaartenrek en daar zit een mooie quilt kaart van jou in. Wat een feestje toch altijd die zelfgemaakte post. Die kaart met vogels is ook prachtig. Bij mij bloeide de winde van Ageeth dit jaar ook. Wat een mooie bloem hè. Volgend jaar hoop ik hem weer te zien. En dat deze blogpost een zooitje zou zijn is op mijn telefoon in ieder geval niet te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tien jaar bloggen is een hele tijd! Een felicitatie waard hoor.... Er zijn zoveel mensen die binnen twee jaar afhaken. Het is ook echt niet iedereen z'n ding, dat weet ik.
    Ik volg je bij lange na nog geen 10 jaar (en had ook geen idee dat je het al zolang deed), dus ik ga zo meteen eens terug kijken bij eerdere jaren.
    En je hebt ook leuke contacten over gehouden vanuit het bloggen! Als ik die standaard met kaarten zie...
    Geniet er van! En op naar nog een heleboel jaar bloggen...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Mieke. De laatste weken lees ik weinig blogs.😕 Dat komt eigenlijk, omdat ik op Instagram gegaan ben en ik kan mijn tijd maar één keer besteden. Nu ben ik aan het oppassen ons kleine meisje slaapt. En ik dacht, even weer eens een blogje lezen. Al 10 jaar bloggen, een hele tijd!🍾👏🏻 Ook nu weer een kaartenruil. Ik zag mijn kaartje hangen, de allereerste ooit. Met mijn kleinkinderen heb ik laatst ook kaarten gemaakt. En nu komt 1 kleindochter volgende week logeren. Wie weet misschien worden er weer kaarten gemaakt.🤔🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd! Blijf maar lekker doorbloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mijlpaal! Ik vind het erg leuk om je verhaaltjes te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen