vrijdag 25 oktober 2019

ARTALMERE

En weer hadden we een geslaagde bijeenkomst.
Deze keer bij Mia waar we gingen monoprinten op stof. Hiervoor had ze van alles klaargezet: plastic sheets, verf, rollers, stempels en natuurlijk koffie.
Het was heerlijk om te doen, en de resultaten leuk.
Natuurlijk zijn er ook weer kaarten gemaakt n.a.v. de vorige bijeenkomst. 
En mijn kaarten waren niet af. Ik wist niet goed hoe ik van het transparante werk een kaart moest maken. Maar na deze bijeenkomst kan ik weer verder.




16 opmerkingen:

  1. Zeer artistiek! En de kaarten zijn mooi. B.t.w.nog niet begonnen aan een kaart voor jou, duurt misschien wel even :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de laatste monoprint het mooist. De kaarten zijn weer top.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een zeer vruchtbare bijeenkomst geweest als
    ik het zo bekijk, wat een prachtige resultaten allemaal.
    De kaarten zijn ook stuk voor stuk kleine kunstwerkjes.
    Heel leuk om zo samen met een groepje deze bijeenkomsten
    bij te wonen, en te genieten van elkaar en van de resultaten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig om op deze manier samen te werken, met leuke resultaten. De kaarten zijn ook fraai, vooral je transparante blauwe werkje!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou creatievelingen, dat hebben jullie weer super gedaan met z'n allen en elkaar stimulerend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn is dat hè, om van elkaar telkens weer wat te leren, prachtige kunstwerkjes zijn het weer geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat verven ziet er een beetje uit als vingerverven, lekker wat kliederen met verf, maar wat een prachtige kaarten kan je daar van maken.
    Je hebt nu vast veel ideeën opgedaan om van jouw lapjes wat te maken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een creatieve uitspatting. Geweldig! Het plezier spat er van af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten gemaakt, Mieke. En dat kliederen met verf lijkt mij ook leuk om te doen. as woensdagavond ga ik acryl gieten. Ik vergeet vaak fotos te maken, dat ben ik ook vergeten te doen van mijn workshopje jampot deksel borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig om zo samen creatief bezig te zijn.
    Mooie kunstwerken zij het geworden!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De koffie om te drinken neem ik aan 😉 (In de junk journal wereld wordt de koffie gebruikt om papier te verven.) Ik ben benieuwd naar wat er van de monoprints gemaakt gaat worden en hoe het er dan uit ziet. De mooie kaarten zijn daar toch niet mee gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kaarten zijn weer prachtig, vooral die met de kleine 'juweeltjes' er in verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mieke,

    jij bent zo lekker bezig!
    Ik vind het elke keer heerlijk om te zien.

    Dagdag, groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gedaan. Je bent lekker bezig geweest om dingen te maken. Wel apart om verschillende gemaakt heeft. Fijne dag. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mieke,

    mooie dag vandaag...
    Ik ga er lekker op uit!

    Dagdag... groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen