woensdag 3 april 2019

POST

Houden jullie ook zo van post? Ik wel. Post ontvangen, maar ook post versturen vind ik leuk.
Onlangs ontving ik post van ogenzalf :een prachtig kaartje met een zakje Klimmende winde erbij. Dat zaad gaat binnenkort de grond in.


Van Marthy kreeg ik een zakje zaad van Juffertje in het groen. Dat is reeds gezaaid.
Als de dametjes opkomen zal ik een foto laten zien.
En als laatste kreeg Jeroen een kaart van Mia in verband met zijn pensioen.
Vind jij post ontvangen en sturen ook zo leuk? Stuur mij dan een verjaardagskaart (ik word 12 april 65) en ik stuur je iets leuks terug.

12 opmerkingen:

  1. Echte post is zoveel leuker!
    Ik word de dag na jou 40!
    Post komt jou kant uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen wil jij verwend worden maar ook Postnl mensen aan het werk houden. Ik kijk! wat ik voor je kan bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt, Mia. Ik ben een echte Post mens ! Mijn moeder heette Post, dus ik moet wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten!
    Enne, Post-girl, ik duik in mijn kaarten-bak voor een te versturen verjaardagskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker leuk om post te krijgen. De Kerstkaarten blijven bij ons altijd een maand hangen en zo ook de verjaardagskaarten. Geboortekaartjes en bijzondere kaartjes komen op het prikbord in het toilet en als er een nieuwe bij komt haal ik de oudste weg. En de twee speciale kaarten die ik van jou kreeg worden ook goed bewaard. Één staat er op het haltafeltje.😉🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ben ook zo gek op post! Lekker ouderwets door de brievenbus.
    Mijn kaarten hangen altijd heel lang, dus totaal het hele jaar door is mijn koelkast vol geplakt.
    Wil jou ook best een kaart sturen, maar wat is je adres?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben altijd blij met de post, toevallig een leuke zachte vlop mogen ontvangen vandaag! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aha... 12 april jarig!
    Die datum zal ik nooit vergeten, want het was de verjaardag van mijn broer en van een nichtje van me!
    Dat zal ikdus onthouden, maar....
    wat is het adres?

    Liefs, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echte post is echte aandacht! Ik word blij van het maken/versturen en ontvangen. Leuk om mijn post bij jou te zien X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, bijna jarig, dan schelen wij 1 jaar en 18 dagen. Ik word 30 april 66 jaar. Altijd zo blij geweest om op 30 April jarig te zijn, vlaggen, feest! Maar nu vlagt er niemand meer voor mij, best jammer!
    Maar ik wens jou sowieso een hele leuke verjaardag, kaartje sturen wil ik best maar jouw adres is niet bekend bij mij groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten.
    Post is zo leuk, zowel om te sturen als krijgen.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen