woensdag 10 april 2019

PARIJS

Natuurlijk ging ik ook een dagje shoppen. Deze keer in Forum des Halles. Dit gebouw staat er een jaar en ik vind het er mooi uitzien. Je kunt hier vast een hele dag doorbrengen, maar dat ging me iets te ver. Ik ging naar een paar winkels en toen gauw weer naar buiten, waar de zon heerlijk scheen.
Dit is de Église Saint- Eustache. Deze kerk staat tegenover het Forum, een mooie tegenstelling van oud en nieuw.
Op de laatste dag pakte ik nog even de metro naar Cité, waar ik heerlijk in de zon zat. Hier zijn ook allerlei leuke straatjes met leuke winkeltjes, en ik had een lekker kopje koffie.
Dat was het dan weer, ik heb genoten!

8 opmerkingen:

  1. Lekker shoppen hoort er ook bij. Hoop dat je iets moois hebt kunnen kopen, leuk als aandenken aan deze reis toch?
    Zie maar 5 foto's en 3 plekjes waar denk ik ook een foto had moeten staan... misschien te grote bestanden????
    Fijn dat het weer ook meewerkt, geniet er nog maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke,

    Paris, Paris!!
    Wat een heerlijk verhaal van jou!!
    Ik wil ook....

    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt lekker genoten, wat natuurlijk heel belangrijk is.

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel ander stukje Parijs dan ik ken, kei leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha eenzame reizigster in een drukke stad. Fijn dat je het leuk vond en lekker jezelf kon zijn. Maar ook fijn om weer thuis te zijn hoop ik.
    Leuke verjaardag toegewenst as zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je had ook heerlijk weer zo te zien!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk verhaal om mee te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen