zaterdag 20 april 2019

POST

Vorige week was ik jarig. Op mijn blog schreef ik daarover en ik kreeg heel veel goede wensen. Via mijn blog, via de mail én via de post. Dank jullie wel. Ik heb alle post echt pas op mijn verjaardag geopend.

Zoals beloofd stuur ik de kaartstuurders een kaart terug.
Omdat ik in Parijs was geweest maakte ik Parijse kaarten.

En verder een stapeltje nieuw gemaakt en een klein beetje uit mijn voorraad gebruikt.

Voor de enveloppen gebruikte ik foto’s uit een boek over de Wadden en wat routekaarten.
Hopelijk komt alle post goed aan.

16 opmerkingen:

  1. Leuk toch zoveel belangstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren heb ik jouw kaart ontvangen hoor Mieke. Dank je wel en fijne Paasdagen!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik heb gisteren jou kaart ontvangen. Ben er blij mee want de binnenkant van de envelop bracht mij weer terug in de tijd van een vakantie op Texel.
    Fijne Paasdagen
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mieke, ook hier de vrolijk gekleurde kaart ontvangen. Dank je wel, hij gaat bij de verzameling.
    Goed Paasweekend. Oh ja, reageren kan ik hier probleemloos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zoveel post te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten. Leuk oom er zelf enveloppen bij te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je leuke lijnenkaart met die mooie enveloppen. Vrolijke Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn mooie, lieve felicitaties Mieke!
    Bedankt voor je prachtige kaart (in een mooie envelop) X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten heb je gekregen Mieke, hoewel ik een hele postzak vol had verwacht 😀
    Bedankt voor de mooie kaart die ik van jou kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kaart is echt prachtig, nogmaals dank. Fijn weekend Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tussen jouw post, springt de mijne eruit met de frisse lente kleuren.
    Fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk en spannend om zoveel post te krijgen. Jou enveloppen zijn echt bijzonder !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontvangen hoor, leuk die feestelijke verjaardagspost.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mieke,

    jaaaaa... wat een verrassing om van jou een kaart terug te mogen ontvangen...
    En wát voor een!
    Leuk ook, dat je de enveloppe zelf gemaakt hebt!

    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen