dinsdag 6 februari 2024

AFMAKEN

Gisteren ging ik verder met de sterrenquilt. Ik kan er niks aan doen, maar het wordt gewoon een beetje saai om niks nieuws te beginnen. Maar ik wil hem echt af hebben, dus gewoon gaan met die naaimachine!





















Vanmorgen ging ik verder. Alles lag klaar.






















En nu zijn de sterren allemaal doorgequilt!



De vulling is een beetje dun, dus je ziet het niet zo heel goed. Maar kijk, het wordt toch echt wel wat.  

Nu hoeft er alleen nog maar een rand omheen en een tunnel aan de achterkant en dan is hij klaar. De stroken daarvoor heb ik al gesneden, binnenkort is hij echt af.
En dan ??

19 opmerkingen:

  1. Ha, dan kun je vast iets nieuws beginnen! Slim om op de machine door te quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noem dat maar saai…….ik vind jou mooie creatieve handwerken heel spannend en kleurrijk en interessant om te volgen.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, de plaid en je doorzettingsvermogen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Einde inzicht dus. Mooi hoor, en heb je al iets nieuws gepland of ie het nog een verrassing
    Succes Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de laatste loodjes he maar als het dan klaar is geeft het weer rust.
    Groeten.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig! Ziet er leuk uit. De rand er omheen maakt een quilt altijd helemaal echt af en voegt ook iets toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan ben je al heel ver, morgen mag je bij mij best aan iets nieuws beginnen, een tussendoortje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet alles kan spannend zijn, haha. Je schiet nu tenminste op. En je hebt volgens mij al een plan voor iets nieuws. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie mooi! En nog even, dan mag je aan iets nieuws beginnen. Ben benieuwd! Ik denk net als Dientje dat je al iets in je hoofd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bijna klaar Mieke, het is echt een schoonheid. Wat gaat de '
    nieuwe uitdaging worden???

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij is dat werk schitterend mooi als het af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog even afwerken. Toch hele klus voor je. Hij is wel mooi geworden. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed dat je toch de knoop hebt doorgehakt ,nu kijk je er tevreden naar!
    Ik ben benieuwd naar het volgend project!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent stiekem al aan iets nieuws begonnen, toch? Of in elk geval in de planning

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Natuurlijk is het wat geworden, super leuk is hij.
    Al zal de rand hem echt afmaken, maar het is goed te zien, hij is leuk :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, ik heb dat ook hoor... Ben je een eind op weg en wil je weer iets nieuws... Maar het oude komt echt wel een keer af!
    En zo is het bij jou ook; die rand zit er vast snel omheen en dan is er weer ruimte voor iets nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal niet saai! Prachtig juist!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ieder project heeft uitdagingen zeker als het zo omvangrijk is. Mooi om te zien hoe het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat dapper... doorquilten op de naaimachine! Bij mij gaat dan van alles mis... stof iets dubbel aan de achterkant... en... ik wordt er heel zenuwachtig van.

    BeantwoordenVerwijderen