vrijdag 18 augustus 2023

VAKANTIE CAMPING KOCKELSCHEUER

We zijn weer terug van vakantie. Drie weken met het busje door Frankrijk. Een hele uitdaging hoor om zolang op pad te gaan met zo’n klein busje. Maar het leek ons leuk en het ging goed.
Eerst reden we naar Kockelscheuer , deze camping zag ik op het blog van zininquilten
Onderweg even pauzeren





















Zo'n kleurige entree kom je niet vaak tegen. 





















We hadden een mooie plek maar helaas niet zulk mooi weer. Ach, voor twee dagen geeft dat niks. 









We hebben heerlijk gegeten. 





















En toen was het tijd voor een volgende camping. 

12 opmerkingen:

  1. Niet zulk mooi weer, maar wel een goede camping en heerlijk eten! Goed begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige camping! Ondanks het minder mooie weer is het toch fijn, om eruit te zijn..

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Fijn is dat om op andermans goede ervaringen campings uit te zoeken. Inderdaad een uitdaging, maar je ziet het veel mensen doen dus waarom niet als het fysiek het toelaat. Je bent alweer thuis begrijp ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Regen is niet fijn als je beperkt bent met de ruimte. Zo te zien hoefde je niet te koken in de regen, dat scheelt alweer. Ik zoek ook altijd de campings op die genoemd en geroemd worden in een blog. Voor … je weet maar nooit. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me heerlijk als je zo op vakantie kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het knap van jullie om 3 weken met een camperbusje op vakantie te gaan. Het is allemaal toch heel compact... en hoe doe je dat met koken? Of eten jullie warm op de camping of in een restaurant?
    Maar, je bent buiten en je ben heerlijk mobiel... dat is een feit.
    Luxemburg is mooi hè.. Jammer dat je het niet zo met het weer trof. Nou, ik zit alweer klaar voor de volgende etappe...!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou willen dat ik het leuk vond, kamperen of met een campertje rondtoeren, want het is wel avontuurlijk. We hebben vroeger wel een vouwwagen gehad hoor, en later een caravan. Daar hebben we goede herinneringen aan, maar dat was vroeger ;) Fijn dat jullie er nog steeds zo van genieten, ik zou zeggen ga zo door ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zo'n entree en gelukkig kregen jullie later nog wel mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook wij zijn weer terug. Dus even "bijlezen" bij jou ;-)
    Wat een prachtige entree heeft deze camping!

    PS: Denemarken is ook zeker een aanrader. Je bent niet gegarandeerd van mooi weer, maar een prachtig land. En met zo'n busje als jullie hebben, heerlijk om verschillende plekken te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen