zondag 13 augustus 2023

VAKANTIE HEXJES

Als we met de caravan op vakantie gaan neem ik altijd van alles mee om te handwerken. Maar nu gingen we met het busje op pad en kon ik niet veel meenemen.
Geen probleem, ik had al snel iets gevonden, klein maar fijn en leuk.
Hier lees je er meer over. Voor de middenstukjes gebruikte ik stof uit Nieuw-Zeeland.
Eerst de vogels knippen en dan de achtergrond erbij zoeken.

















Hier is de achtergrond op maat geknipt.

















Toen ik dit maakte was het bloedheet. Opruimen heb ik maar niet gedaan, dat kun je wel zien:




















17 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke ruimte.

    Ben benieuwd wat je gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn om wat handwerk mee te nemen op vakantie. Leuke hexjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat mooi worden! Wat heb je een heerlijke werkruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo'n klein werkje mee te nemen, je kan altijd wel even tijd vinden om er wat aan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Als je ze per stuk op stevig karton plakt heb je een leuke kaart of zie ik dat verkeerd?
    Wat heb je een fantastische werkplek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kost even wat voorbereiding, maar dan heb je iets mee om te doen. Ik ga ook nooit zonder een handwerkje op pad. Je weet nooit waar je terecht komt. Deze hexjes gaan ook mooi worden. En een niet opgeruimde werkkamer, ik weet er alles van. Fijne zondag. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig om zo’n werkje mee te nemen! Het voorbereiden kost wel even wat tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk he die leuke kleine werkjes om mee te nemen op vakantie.
    Ach en jou kamer opruimen? De winter is zo lang dus tijd genoeg om het dan te doen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb even op "Hier" geklikt en zag dat ik dat blogberichtje helemaal niet gezien had. Heel vreemd want normaal mis ik echt niks van mijn leeslijst, maar misschien was ik met vakantie...
    Zeker leuk om te doen die blokjes.
    Nu heb je wel effen stof gebruikt voor de achterkant, maar dat maakt helemaal niks uit.
    Als je ze aan elkaar zet wordt het vast een leuk geheel.
    Zie helemaal geen rommel hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik heb ook op hier geklikt, gezellig zo’n workshop en je hebt ook nog iets leuks geleerd. Inderdaad een mooi klein werkje, daar is altijd wel een plaatsje voor. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie werkplek heb je! Handig zo alles bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk vakantie werkje is dit, maar met zoveel
    hitte vind ik het dubbel knap hoor. Het oogt heel sprankelend, zo heerlijk kleurrijk maar dat ben ik ook
    van jou gewend, erg leuk Mieke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn om een speciaal handwerkje te hebben voor deze vakantie. Mooie hexjes in combinatie met die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het voelt zo kaal hè, om zonder handwerkje op vakantie te gaan... Ik neem altijd van alles mee, maar dat kan ook in de caravan.
    In je werkkamer mag het een rommel zijn hoor, maar ik vind dat bij jou heel erg meevallen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Mieke, allereerst dankjewel voor je reactie op mijn blog. Ik kende jouw blog nog niet en ga deze aan mijn lijstje met quiltblogs toevoegen. En zeker je oude posts lezen. Bij mij gaan er ook áltijd werkjes mee, zonder handwerkjes geen vakantie 😃.
    En gelukkig kan dat ook wanneer we met de caravan weggaan.
    Fijne nieuwe week,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig werkjes heb je gemaakt. Heel leuk om te doen voor je. Handwerkjes om mee te nemen heb je daar wat te doen. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen