zaterdag 24 juni 2023

TE WARM

Wat is het toch warm. Ik kan er niet goed tegen en heb er last van. 
Gelukkig kwamen gisteren de kleinkinderen, een gezellige afleiding. Overdag is alleen Jackie er. Ik had een pleister nodig en tja, die wilde zij ook wel. Daarna even naar de markt voor brood en fruit. 

 



















Drie boeken bij de bieb gehaald zodat ik lekker veel te lezen heb. 
Om twee uur haalde ik haar broers van school. Johnny wil altijd wat eten en deed dat lekker op het balkon.





















Daarna haalde ik Elise en Justin van school. Hun moeder bedacht dat we wel een ijsje hadden verdiend dus hup, met de hele bups naar Mariola! 








Ik heb besloten het iets rustiger te doen met bloggen zolang het zo warm is. Voor quilten is het echt te warm. En ik ben bezig met een fotoboek over onze reis naar Nieuw-Zeeland. Dus er gebeurt hier ook niet veel wat de moeite waard is om te vermelden. 
Voor de liefhebbers: geniet van de zon. Ik geniet ook, maar wel in de schaduw!
Fijn weekend!

22 opmerkingen:

  1. Dat was een fijne dag met de kleinkinderen!
    Momenteel zit ik ook niet achter de naaimachine. Nog 1 naailes en dan is het tot september vakantie van naailes. Dat is dan ook best wel lekker. Ik ben nu veel liever in de tuin bezig of ik zit met een boek in de schaduw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk dag gisteren voor je ,gelukkig even minder warm
    Ook ik kan niet tegen de warmte ! Met een plat dak hoe goed geïsoleerd ook .is het echt te warm. gelukkig heb ik airco die af en toe aan gaat.
    Voor mij is 20 graden prima. alles wat er boven komt hoeft niet! Maar er zijn mensen die er wel van houden hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt gezellig om de kleinkinderen op visite te hebben. Zo heb je minder tijd om met de warmte bezig te zijn. Hier is het ook tropenrooster: 's morgens vroeg en in de avond buiten. Verder alles dicht en kalm aan. Nu is het wat koeler en ik merk, dat ik meteen meer energie heb..
    Veel plezier met het maken van je reisverslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, al die kleinkinderen! Hier ook rustig aan, hoor. Ik kan er ook niet goed tegen. En waarover moet je dan nog bloggen, ik herken het.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja naar mate je ouder wordt onderneem je niet zo veel meer met die warmte. Geniet maar lekker van je kleinkinderen en je hobbies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van mij mag het een hele week gaan regenen.
    Zondag weer dertig graden hier 😱

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij zijn inderdaad niet ingesteld op die warmte. Ik kan er ook niet tegen, kost heel veel energie.
    IJs eten is lekker, maar je koelt er maar eventjes vanaf.
    Gek genoeg quilt ik lekker door, de handjes moeten wapperen :-)
    Morgen nog warmer, niet fijn, maar uiteindelijk wordt het weer herfst moet je maar denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan er goed tegen en ik heb een koel huis voor als het echt te gek is. Ja, ik vind het fijn! Wat een enige foto van Jackie met pleister en die van het hele spul is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je toch een lekker stel kleinkinderen. Het zal je misschien verbazen maar ik zit hier nooit in de zon, zoek altijd de schaduw op en wij hebben gelukkig een koel huis,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig hoor om met de kleinkinderen lekker een ijsje te gaan eten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je er niet goed tegen kan, hopelijk koelt het snel weer wat af. Gr., Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan er ook niet meer tegen hoor, pfff, ik word er af en toe naar van. We zouden naar Artis met Daan en Emma maar dat stellen we maar even uit.
    Mooi span trouwens zo met z'n vijven op een rijtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gewoon doen waar je zin en de puf voor hebt! Werkt het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig dat je ze allemaal tegelijk had. Een ijsje gaat er met dat warme weer ook wel in. Gelukkig dat het komende week minder warm wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een ijsje op zo'n warme dag is altijd een goed idee.
    Het valt niet mee hè deze warmte? Zo veel mogelijk rustig aan doen. Het wordt iets minder warm als we de weerberichten mogen geloven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb nooit eerder een jurk op de markt gekocht. Wilde toch wel even weten of hij paste, heb hem gewoon maar even over mijn kleren aan getrokken, iedereen deed dat. Leek me wel ok. Ach hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen ha,ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker genieten van een ijsje samen met de kleinkinderen. Ja, die warmte, pfff. Ik houd er ook niet zo van. Succes met fotoboek maken. Is een hele toer, zoveel moois zagen jullie in Nieuw Zeeland. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk stel Mieke. Genieten is het voor jullie !
    Wij hebben met dat warme weer elke dag gefietst, je hebt altijd verkoeling van de wind. Wij vinden het heerlijk en kunnen er gelukkig goed tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou en òf het warm was, Mieke... Gelukkig was het meest droge warmte en we hebben hier altijd wel een fijn plekje om te kunnen zitten.
    Maar ik weet ook dat je best beroerd kunt zijn van de warmte! Wat goed dat je het dan toch nog zag zitten met oppassen. Maar het zijn vast hele lieve kinderen!
    Gelukkig komt er nu koeler weer aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nu ik reageer is het gelukkig weer wat minder warm. Dat vind ik ook prettiger. Voor de tuin krijg je het water dan ook niet aangesleept en het is toch ook zonde om alles dood te laten gaan. Wat ben je rijk met 5 leuke kleinkinderen :-) Dan heb je zeker afleiding, gezellig. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou en of wat was het warm. Gelukkig is het nu wat koeler. Gezellig zo genieten met de kleinkinderen, wat een rijkdom.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke trits kleinkinderen heb je.Jammer dat je niet goed tegen de warmte kan, ik heb het niet snel te warm en bloei juist op bij hogere temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen