maandag 12 juni 2023

PARIJS

In 2019 waren we voor het laatst in Parijs. Het leek ons leuk om weer eens te gaan, dus stapten we in de auto en reden naar een camping vlakbij De Lichtstad.
Leuke camping, keurig sanitair ( wel af en toe zonder warm water), goed restaurant en een winkeltje.
Op een klein kwartiertje lopen was het trein(RER) station en vandaar reed je in 20 minuten naar het centrum. Handig en makkelijk.
Het was warm en druk, maar wat geeft dat als je in je lievelingsstad bent?
We hebben heerlijk gegeten:




















Veel gezien:
























Fijn om je eigen huisje mee te hebben.









18 opmerkingen:

  1. Met het Campertje zo maar even naar Parijs. Groot gelijk, geniet zolang het mogelijk is. En dan nog van de stad waar je van houdt. Lekkers komt er genoeg op tafel. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat huisje is super en ik zou het ook niet erg vinden hoor om in mijn lievelingsstad iets minder comfort te hebben. En Parijs... ik had gedacht dat de laatste keer ook echt de laatste keer zou zijn geweest. Dat ik nooit meer wilde gaan. Maar nu twijfel ik. O.a. door jouw verhaal. Dus wie weet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk toch , je eigen huisje mee,en genieten van de mooie stad, waar jullie zo van houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n Tiny House op wielen. Heerlijk in Parijs rondlopen.
    Ik was er in de jaren 80. Vast veel veranderd in die tijd, zoals alles. Ik houd het maar in gedachten zoals het toen was.
    Dat eten ziet er ook heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat campertje van jullie vind ik perfect! En dan naar Parijs, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzonder uitstapje!
    Heel fijn met jullie eigen kampeermiddel en dan met 20 minuten in hartje Parijs zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat eten er allemaal lekker uit! Jullie genieten wel van je huisje op wielen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk! Parijs is altijd mooi en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk campertje is het toch.
    Heerlijk ziet het eten er uit, puur genieten en heel goed van jullie, zo’n spontaan vertrek. Veel gezien, maar dat kan ook niet anders in zo’n mooie stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee, zin hebben en dan meteen vertrekken
    naar Parijs een prachtige bruisende stad. Vervelen hoef je
    je daar nooit. Dat het eten jullie goed heeft gesmaakt kan
    ik me helemaal voorstellen als k al dat lekkers voorbij zie
    komen. Jullie stonden op een fijne plek daar en geweldig
    om dan in 20 minuten midden inde lichtstad te staan.
    Geniet volop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat leuk, zo met je eigen campertje naar Parijd. En wat hebben jullie lekker gegeten en ongetwijfeld veel gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat heerlijk om in je lievelings stad te zijn. Met een camper. (Heb ik gemist dat jullie een camper hebben? Ik dacht dat jullie altijd met een caravan gingen....)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is al weer een tijd geleden dat ik in Parijs was, leuk om er weer wat van te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat heerlijk om spontaan even naar Parijs te gaan. Ook mijn lievelingsstad!

    BeantwoordenVerwijderen