zaterdag 17 juni 2023

EVEN IETS VOOR MEZELF

Ik was druk met de quilt voor Neo en was het even zat.
Dus hoog tijd om iets voor mezelf te doen.
Daar gebruikte ik stof uit Nieuw- Zeeland voor en ging lekker sterren maken.
Hier zie je de losse blokjes.






















En hier zitten ze aan elkaar.
















De andere twee had ik al gemaakt. Die met die smalle lijnen vind ik ook erg leuk.
Zo, dat was een leuk werkje.





















En voor de vakantie twee handige tasjes gemaakt. Groot genoeg om je leeswerk in te doen. Of een handwerkje of om mee te nemen als je gaat douchen of…. mogelijkheden genoeg.
















19 opmerkingen:

  1. Oh wat wordt dat weer mooi! En je tassen -weet ik uit ervaring- zijn ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat weer erg mooi worden en je tassen zien er geweldig uit! Tassen kun je nooit genoeg hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je aan een project bezig bent voor jezelf.
    De tasjes vind ik super leuk. Ik had gisteren een zelfgemaakte broek aan in hetzelfde groen en een zelfgemaakte blousje in hetzelfde oker-geel 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sterren... prachtig! En ja die tassen ook natuurlijk, altijd handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sterblokken en die met die lijnen vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tasjes, altijd handig.
    Die sterren zijn prachtig. Zo leuk dat ze een beetje ongelijk zijn. Geeft een speels effect.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Floor, ik hoop dat Mieke er geen bezwaar tegen heeft dat ik hier op je reactie reageer. Ik lees je blog, maar het lukt me niet om op je blog een reactie te plaatsen, jammer. Je tuinquilt is/wordt heel leuk. Groetjes Juffrouw Ooievaar

      Verwijderen
  7. Gelijk heb je! goed om even wat voor jezelf bezig te zijn..
    leuke en gemakkelijke tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, die onregelmatige sterren. En ja, tassen kun je nooit genoeg hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een keer afwisselen is altijd leuk, je tasje zijn incerdaad super handig en nog leuke kleurtjes ook. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk om iets kleins tussendoor te doen, je blokken worden mooi en de tasjes zijn handig voor van alles en nog wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw handen hebben volgens mij nooit vakantie. Leuk weer wat je gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig de speelse sterren Mie, je bent daar echt een kei in, en je tasjes vind ik ook erg leuk en vooral handig inderdaad. Je bent echt een bezig bijtje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie sterren. Leuk dat de punten niet allemaal gelijk zijn.
    Een tas komt altijd van pas. Mooie stoffen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed zo, even wat voor jezelf doen. Leuke sterren, niet zo strak van vorm. Het blok met de lijnen vind ik erg mooi geworden. Daar mogen er meer van in deze quilt. Waar zouden we zijn zonder handige tasjes. Is heel wat fleuriger dan een plastic zak van firma X. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke sterren en handige tasjes. Leuk om ook wat voor jezelf te maken Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie stofjes heb je voor de sterren gebruikt.
    Handig die tassen voor van alles en nog wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg! En tasjes, je brengt mij op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superhandig zulke tasjes, supermooie sterren, gemaakt door een super creatieve vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen