donderdag 13 april 2023

PATCHWORK EN QUILTDAGEN

Vandaag ( donderdag) waren we naar de Patchwork & Quiltdagen in de Broodfabriek in Rijswijk.
Wat een superleuke dag was het. Ik werd een paar keer aangesproken door mensen die mijn blog lezen, dat is natuurlijk erg leuk.
En dan een mooie beurs met volop winkels die de leukste stoffen, materialen, boeken enz. mee hadden. We keken onze ogen uit, zoveel moois was er te zien. Gekocht heb ik niks, na NZL heb ik stof genoeg.
We liepen eerst naar de stand van het Quiltersgilde Een vereniging waar ik ooit in het bestuur zat en die ik een warm hart toedraag. 
En dan natuurlijk de tentoonstellingen!
Eerst een hoek met quilts uit Korea.
Daar is eind van dit jaar een quilttentoonstelling
Nu waren er alvast Koreaanse quilts te zien.



Prachtig werk van Anco Brouwer.
Ik ken haar al jaren en zij maakt geweldig werk. Niet alleen quilts maar ook 3 dimensionaal werk.




Colorminds: een Prachtige tentoonstelling met mooie groot en kleurrijk werk.






Heel mooi werk met wollen stof



Wil je meer weten over de tentoonstellingen? Klik dan hier
Mocht je van quilts en patchwork houden, of wil je eens zien wat mij zo boeit en heb je tijd, ga dan naar Rijswijk.
Want er is veel meer te zien dan ik hier laat zien.










16 opmerkingen:

  1. Wat een hoop moois! Die roodwitte vind ik mooi, en ook dat insect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan mij goed voorstellen dat je hebt genoten van al dat moois. En niets gekocht bij het zien van al dat moois. Knap hoor. Ik wil je ook nog Feliciteren met jou verjaardag en nog heel veel fijne jaren toewensen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je daar geweest bent vandaag Mieke.
    Er is veel te zien, waaronder mooie quilts.
    Grappig dat je nu ook al een echte BN-er bent :-)
    Knap dat je je niet hebt laten verleiden door al die prachtige stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zoveel moois te zien van de hobby waar je zoveel van houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je herkend werd! En ik vind het knap dat je niks gekocht hebt, zo veel verleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig. Ik had graag de tentoonstelling van Colorminds gezien, maar heb andere afspraken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar zit prachtig werk bij, dat insect bijvoorbeeld, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat insect is ook mijn favoriet. Niks gekocht? Dat is knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fantastische werken zie ik hier voorbij komen
    Mieke, wel heel knap van je om helemaal niets te kopen
    met zoveel moois om je heen. Maar inderdaad in NZL
    heb je al flinke stapel prachtige stoffen gekocht, je kan
    zeker voorlopig nog voort.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig om de expositie te bezoeken . Mooie werken die je toont . Jammer genoeg kan ik niet naar Rijswijk…

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk uitje Mieke en je hebt weer andere quiltst gepost,leuk.
    Nu nagenieten,groetjes T

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie handwerken. Zal veel tijd inzitten denk ik. Prachtig! Groet. TinekeD.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je veel moois gezien!
    Leuk als mensen je herkennen ...

    BeantwoordenVerwijderen