woensdag 19 april 2023

ATC 2023

Dit jaar deden er maar liefst 15 vrouwen mee met de ATC ruil. Ik kreeg veel reacties van creatievelingen die er echt weer naar uitgekeken hadden. En dat vind ik natuurlijk erg leuk.
Met veel plezier laat ik zien wat voor kaartjes er gestuurd werden.
Hannie: klik


















Mia: klik



















Toos: klik























Dini: klik


















Ilse: klik


















Anneke:


















Hilly:


















 Bianca:


















Bep:


















Conny D:


















Janny: klik



















Conny S: klik
































Mattie:


















Simone:























Zoals ieder jaar maakte Ferrara weer een hele serie:























En ik maakte voor iedereen een NZL kiwi:














En een boekenlegger:
























Alles is op de post gedaan. Ik hoop dat iedereen tevreden is.

19 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi! Echt leuk weer. Ik kon niet meedoen (pols), maar volgende keer wel hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet allemaal mooi uit. Echt geweldig dat de mensen ook mee doen. Knap werkjes hebben deze mensen gedaan. Mieke ik wil je nog alsnog feliciteren met je verjaardag. Het is wel te laat. Maar goed. Het was gisteren hele rare dag geweest voor ons. Veel te druk. We wensen je een mooie zonnige dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal. Maar ik vind deze keer die van jou het mooist, en die boekenleggers, helemaal prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige atc ruil was dit weer, het moet een feestje voor jou zijn om ze allemaal binnen te krijgen en te bekijken. Dik tevreden Mieke, dankjewel voor het organiseren hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een variatie. Het was erg leuk weer mee te doen Mieke, dank je voor het organiseren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk zeker wel dat iedereen tevreden is.
    Wat een prachtige kaartjes zijn het geworden.
    De één nog mooier dan de ander.
    Kan eigenlijk geen keuze maken. Maar dat hoeft ook niet :-)
    Leuk dat je dat georganiseerd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was weer een succesvolle ruil. Zo leuk om het verschil in technieken te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn er mooie kaartjes gemaakt en zoveel technieken. Heel leuk om te zien. Jij hebt een prachtig NZL herinnering gemaakt. Wat leuk met die Kiwi en landkaart van NZL. Dank je wel voor organiseren, uitzoeken en versturen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor het organiseren van de ruil, het was weer leuk om mee te doen. De kaartjes zijn allemaal heel verschillend en mooi, een leuke aanvulling voor mijn verzameling.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk dat er zoveel dames mee hebben gedaan!
    En wat zie ik veel moois langs komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geweldig Mieke dat er zoveel dames mee hebben gedaan dit jaar, en wat een prachtige exemplaren allemaal kijk me ogen uit. Hartelijk dank voor het organiseren van deze mooie ATC ruil. Het was wederom erg leuk om aan mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, dat zoveel dames meededen ,met de ruil. En ze zijn ook allemaal heel verschillend en bijzonder.
    En dank voor jou inzet , ook dit jaar weer….

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel fijn Mieke, dat je dit weer wilde organiseren ❤️
    Wat zijn ze allemaal mooi!
    Het was een cadeautje om de mooie envelop uit te pakken! Dank je wel!
    Gr. Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke kaartjes. Zo verschillend. Wat een creatieve energie.
    Groeten.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk om hier alles bij elkaar te zien.
    Je Nieuw Zeelandse Kiwi herkende ik direct. Erg leuk!
    Dankjewel voor het organiseren, Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi weer! Deze keer gemist! Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen