woensdag 4 januari 2023

COL

In november 2018 schreef ik over colsjaals die ik maakte.
Omdat Jackie en Neo er ook wel een wilden, ging ik voor hen aan de slag.
De stof kocht ik op de lapjesmarkt in Utrecht. Een heerlijk uitje, want daar was ik in geen jaren geweest.
Voor we de markt overgingen eerst een kop koffie met wat lekkers. Dat was nodig want het was een hele koude dag. 


































Ik kocht deze leuke stofjes:
























Gewoon rustig aandoen, en de tijd nemen, dan lukt het me wel.
Kijk :twee blije kleinkinderen.



17 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes, mooie kleuren en motieven, het ziet er lekker warm uit. Het staat de kleinkinderen ook goed. Goed gedaan, Mieke. En met rustig aan doen kom je er ook wel. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer! De stofjes en de vrolijke snoetjes, ze boffen met Oma !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om zo'n oma te hebben die mooie dingen voor je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor naar de lapjesmarkt hier in Utrecht.
    Ben er ook al jaren niet meer geweest omdat ze steeds minder pure katoenen stoffen verkochten en steeds meer synthetische.
    Koop er altijd mijn tussenvulling voor de quilts, moet er toch weer eens naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig Mieke, mooi gemaakt en weer blije gezichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuke stofjes! Leuke kleinkindjes ook trouwens 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stofjes, het kan niet anders dan dat ze blij zijn met zo'n oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn zeker blij! Dat is je toch maar weer gelukt! 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een blije gezichtjes met hun prachtige cols om! En eerst dat heerlijke uitstapje en snuffelen om de mooiste stofjes te vinden... Dan hindert de kou niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk! Haha, die blije snuitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn weer zeer geslaagd Mieke, en dat vinden de kinderen ook, zo leuk die blije snoetjes te zien.
    De stofjes zijn ook erg leuk, je hebt vast nog
    veel meer stofjes gekocht na zon lange tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekker stel en wat maakte jij leuke cols met die stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, het was echt paar dagen koud. Dan heb je koffie en iets lekkers nodig om op pad te gaan.
    Je hebt mooie stoffen gekocht en je kleinkinderen zijn er heel erg blij mee.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kijk maar niet te lang naar die foto van de koffie met...
    Wat een leuke colsjaals heb je gemaakt en dan die laatste foto...; daar doe je het toch voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie collen. Die blije koppies ... prachtig!
    Heerlijk koffie met taart tijdens zo'n bezoekje aan de (koude) markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellig uitje lijkt me dat. En dan ook nog zulke leuke lappen vinden. Het staat je kleinkinderen goed!

    BeantwoordenVerwijderen