zondag 20 november 2022

HELAAS

Woensdag wilden we naar een broer. Omdat hij een lage weerstand heeft, en we allebei nogal hoestten, besloten we ons te testen.
Ik testte negatief en Jeroen positief. Hij is nog naar de GGD gegaan, ook daar was de uitslag positief. 





















Vandaag komt Sinterklaas bij onze dochter, en daarom testte ik mezelf toch maar weer. En helaas: ik ben  nu ook de pineut:

Heel jammer van het feest, daar ga ik natuurlijk niet heen. Maar hier in huis hoeven we geen afstand meer te houden en kan het logeerbed opgeruimd worden.
We hebben alle vaccinaties en boosters gehad dus we hebben gewoon pech.

Het is even rustig op mijn blog en bij jullie reageren zal misschien wat minder zijn.
Gelukkig voel ik me niet ziek, dat zal het voordeel van alle vaccinaties zijn.


26 opmerkingen:

  1. Beterschap, Mieke, ook voor je man. Die vaccinaties zullen vast helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel pech zeg! Betekend een weekje binnen blijven? Beterschap voor jullie beiden…

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap voor allebei. Bettie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat ook nog, bij al je schouder perikelen.
    Beterschap Mieke voor jullie alle twee !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vreemd dat je na een vaccinatie toch nog positief test.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat kan. De klachten zijn dan milder. En voor ons klopt dat, we hoesten en dat is alles.

      Verwijderen
  6. Geen vaccinaties, geen Corona. Al 3 jaar lang. Het bevreemt me dat juist gevaccineerden zo vaak toch weer ziek worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar is mij niets van bekend. Ook de GGD vond het vreemd. Andersom zie ik wel veel om mij heen: niet ( volledig) gevaccineerd en Corona.

      Verwijderen
  7. Beterschap voor beiden. Hopelijk zonder al te veel klachten.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is pech hebben, allebei. Nu maar even samen nergens heen, hoewel je natuurlijk best buiten kunt genieten van de herfst.
    Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou wat jammer nu Mieke even geen leuke bezoekjes.
    Maar het belangrijkste is n dat jullie gelukkig nauwelijks
    last hebben, hoop van harte dat het zo blijft.
    Sterkte gewenst voor jullie samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stel je voor dat je geen test had gedaan...
    Ik hoop dat jullie er weer snel bovenop zijn en dat het op termijn geen nadelige gevolgen heeft!
    Beterschap hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap voor jullie. Jammer van het Sinterklaasfeest, maar gezondheid gaat voorop. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap voor jullie beiden. Raar gevoel he, terwijl je je niet ziek voelt, toch aan huis gekluisterd. Het overkwam ons ook, tussen twee boosters in. Met gevolg dat we moesten wachten met de volgende, inmiddels liggen we weer op schema.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat naar dat jullie corona hebt. Klinkt niet zo best voor jullie beiden. Wat jammer voor jullie dat sinterklaas niet door gaat.Gelukkig hadden jullie test gedaan. Anders..... Ik wens jullie veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je er weinig last van hebt, maar niettemin beterschap gewenst : )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Overal voor ingeënt en dan alsnog corona krijgen, dikke pech Mieke en heel jammer van het Sinterklaasfeest. Knap maar gauw weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad, wat een pech! Beterschap voor beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is zeker pech! Beterschap voor jullie allebei Mieke.
    En even in reactie op jouw reactie ;) op mijn blog: We weten de naam van ons derde kleinkind nog niet hoor. Het wordt even flink doorp-l-akken als ze geboren is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat vervelend zeg! Corona blijft toch her en der roet in het eten gooien. Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen