vrijdag 11 november 2022

LEZEN

Het blijft kwakkelen met mijn arm. Ik had gehoopt dat de behandeling bij de chiropractor snel zou helpen, maar helaas. Geduld, geduld!
Gelukkig heb ik een abonnement bij de bibliotheek en is een wandeling daar naar toe een lekker en gezond uitje.
Recent las ik:
De geheimen van Saffron Hall.
Tja, het is niet mijn type boeken. Maar toch een leuk verhaal. Het leuke vond ik dat het zich in twee verschillende eeuwen afspeelt en dat alles mooi bij elkaar kwam.





















Om wie je bent: Dit vond ik nou een mooi boek. Geschreven door Aaltje, de vrouw van Jaap van Zweden. Wat een moeilijke jeugd heeft zij gehad. En wat heeft zij een mooie plek gecreëerd voor hun zoon Benjamin.





















Het volgende boek:
De theewinkel vol geluk. Tja, dit boek was aardig. Het komt uit een serie, ik denk niet dat ik de andere ook ga lezen.





















Madame le commissaire:  vond ik geweldig leuk. Spannend maar niet eng en spelend in Frankrijk.





















In de vakantie las ik het boek: het huis van de zeven zusters. Ik vond het prachtig en toen ik in de bieb het vervolg zag : de achtste zuster, nam ik dat meteen mee.
Maar helaas, het boek kon me niet boeien. Het duurde maar door en er gebeurde van alles, maar het was niet te vergelijken met het vorige boek. Na een aantal hoofdstukken las ik de laatste drie bladzijdes en vond het wel welletjes.

Nu ligt deel twee van de commissionair er en nog een ander boek. Ik laat jullie binnenkort weten wat ik er van vind.

18 opmerkingen:

  1. Twee van je boeken ga ik noteren. Madame le commissaire lijkt mij ook erg leuk. En het boek van Elle Eggels omdat ik ook het eerste boek las en niet wist van een vervolg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar dat je steeds niet goed met je schouder. Beterschap gewenst. Je hebt aardig veel boeken om te lezen. Veel lees plezier! Alvast fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd ook zoveel van de bibliotheek! Wel jammer dat het met je arm nog niet zo wil. Beterschap gewenst zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat het nog niet wil vlotten met je schouder. Ik ga ook graag naar de bibliotheek, maar lees voornamelijk thrillers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd zo fijn om verschillende boeken te lezen, en ja soms valt er eentje tegen. Gelukkig zijn er nog genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja waar zouden we zijn zonder de bieb! Sterkte met je schouder. Ik kom net van de markt, er staat weer een fruit en groente kraam! Iedereen was helemaal happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend dat je nog zoveel last hebt van je schouder. Lezen is wel leuk, maar afwisseling is fijner. Madame le Commissaire ga ik noteren, lijkt me leuk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte met je schouder. Nooit leuk. Ik kwam er net achter dat Madamme le Commissaire nog 3 delen heeft. Dus wie weet zijn die net zo leuk.Ik ga het proberen.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vervelend dat het niet echt over gaat met je schouder.
    Troost je maar met mooie boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend van je schouder Mieke. Gelukkig kun je lekker naar de bieb om leesvoer te halen. Dank je voor de tips. Tja, soms valt en boek gewoon tegen, is het niks voor je. Ik vind het dan toch nog wel lastig het weg te leggen, hopend dat het nog wat wordt.... De bieb is een goudmijn, soms vind je van die pareltjes. Altijd fijn om er rond te snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat naar Mieke van die schouder. Jij die altijd met je handen en daardoor ook met armen en schouders bezig bent. Dat zal niet meevallen voor je. Gelukkig dat boeken dan afleiding kunnen brengen, daar weet ik de laatste weken alles van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat de behandeling je niet het gewenste resultaat brengt... Dat moet toch een flinke tegenvaller zijn.
    Fijn dat er dan boeken zijn!
    Zelf lees ik heel weinig de laatste jaren, maar je brengt me bijna weer in de verleiding...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat naar Mieke, dat het herstel van je schouder toch
    langer gaat duren, inderdaad geduld hebben. Maar
    voor een bezige bij zoals jij bent is dat best heel
    frustrerend. Gelukkig ben je ook dol op lezen, geniet
    daar maar van met volle teugen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vervelend toch dat het zo lang gaat duren met je schouder . Niet gemakkelijk om geduld op te brengen.
    Gelukkig houd je van lezen en wandelen, maar ik begrijp goed dat je wat meer wilt doen!
    Het boek van Pierre Martin heb ik meteen op boekenplank gezet , bij Storytel , meteen de hele serie! Dank voor de tips !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk lezen, alleen is de aanleiding niet prettig.
    Pierre Martin ga ik noteren voor mijn biebklantje, zij leest enkel detectives.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat je ook andere bezigheden hebt nu het niet zo wil met je lijf. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter. Geduld hebben is niet gemakkelijk (vooral voor bezige bijtjes niet ;-)) Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi, hier ben ik even, heb een beetje "bij"gelezen. Sterkte en beterschap met je arm. Het duurt altijd langer dan je verwacht :(

    BeantwoordenVerwijderen