woensdag 30 november 2022

QUILT VOOR NEO 2

Zo, ik ben er weer. Rustig uitzieken van Corona, gelukkig hadden we beiden niet veel klachten.
19 december kan ik naar een orthopeed. Dit in overleg met de huisarts. We zullen zien wat dat oplevert. 
Heel voorzichtig probeer ik weer wat te handwerken. 

Van de twee panels die ik voor de quilt voor Neo kocht, heb ik er één in blokken gesneden.
Er zit precies een inch tussen de plaatjes. Vroeger deed ik niks met inches, nu snap ik een beetje hoe het werkt en is het soms handig om hiermee te werken.



















Nummer twee hoop ik binnenkort te doen en dan laat ik ook zien hoe ik het ga verwerken.

16 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je weer iets aan je hobby kon doen!
    Dit is wel heel gave stof, Mieke. Het lijkt net alsof de dieren op een achtergrond zijn geappliceerd. Ik weet zeker dat jij hier iets heel leuks mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je weer een beetje aan de slag kunt. Alle goeds gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is mooi, dat het weer een beetje lukt bedoel ik. Dat moet best lastig geweest zijn voor zo'n bezige bij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig weer opgeknapt en weer lekker bezig aan je hobby, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig al die dieren, en je hebt ze zo netjes van een rand voorzien! Zal een leuke quilt worden. En hopelijk weet de orthopeed raad met je klachten?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer iets kunt doen. Leuk gaat het worden. Ik werk bijna altijd met inches sinds ik dat inch voetje op de machine heb. Toen ik meedeed met de 385 Quilt moest ik nog vaak met x/8 of x/16 werken. Als het het eenmaal door hebt, is het heerlijk werken. Rustig aan en hopelijk vindt de orthopeed de oorzaak. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je weer beter bent. Nu weer lekker handwerken. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er heel erg leuk uit met die vrolijke achtergrond van de dieren. Heel benieuwd wat je er mee gaat doen.
    Fijn, dat je binnenkort naar de orthopeed kunt. Intussen lekker met je hobby bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk Mieke dat je weer voorzichtig aan de slag kan
    gaan. Het zijn heel leuke dieren op die lappen, dat gaat
    een mooi vrolijk geheel worden. Ben benieuwd wat voor
    tussenstoffen je gaat gebruiken. Sterkte met je schouder,
    hoop dat het na een tijdje rusten nu wat sneller de goede
    kant op gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stof, dat gaat vast prachtig worden! Sterkte met je schouder, ik hoop dat de orthopeed de oplossing heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik duim voor je dat de orthopeed wat voor je kan doen. In elk geval heel fijn om weer iets kleins op te kunnen pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt vast een leuke quilt, hopelijk gaat het snel beter met je schouder/arm.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke motieven, dit gaat prachtig worden. Veel sterkte met de arm.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je weer iets kunt doen. Wat een prachtige stof. Dat belooft mooi te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat wordt leuk Mieke, fijn dat je weer wat kunt werken met al je mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaat weer mooi worden! Fijn dat het wat beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen