vrijdag 15 april 2022

JARIG

Wat was het leuk om eindelijk weer mijn verjaardag te vieren.
Er kwamen wat vrienden, mijn broer was er en onze schoondochter met de (klein)kinderen.
Ruim voor het zo ver was, kreeg ik leuke post:














Ik heb het keurig laten liggen tot dinsdag.
De inhoud was echt geweldig:
Een mooie kaart
























En een pakketje prachtige lapjes. Helemaal mijn kleur. Ze liggen nu even te liggen, kan ik er van genieten en bedenken wat ik ervan ga maken. Dank je wel Jeanette.
Ik kreeg heel veel felicitaties via mijn blog en de mail. Dank jullie wel.
Verder heel veel kaarten van lieve blogvriendinnen.



































En nu op naar volgend jaar.

22 opmerkingen:

  1. Wat fijn om weer te kunnen vieren! Ik vier vanmiddag een paar late verjaardagen en een vroege pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Mieke,

    je bent lekker jarig geweest.
    Goed gevierd!
    En lekker verwend...

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat je blij bent, geniet nog maar wat na!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die lapjes. Je verzint vast iets leuks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je heerlijk verwend. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je hebt genoten. Die lapjes zien we vast nog eens terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Gezellig met kinderen, kleinkinderen en vrienden - zoals we het graag willen vieren. Veel plezier met de mooie lapjes en de voorpret om er iets leuks voor te verzinnen.
    Prettige Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je heerlijk verwend door blogland. Dank je wel dat je zo leuk schrijft over de lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd. Leuke post en mooie lapjes. Fijne Pasen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat. Een fijne dag om op terug te kijken lijkt mij.
    Groetjes.
    Marg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een fijne verjaardag gehad. Wat lief van Jeanette, die lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke dikke envelop heb je ontvangen Mieke,
    en wat een prachtig stapeltje fraaie lapjes. Daar ga jij
    ongetwijfeld iets heel moois van maken. Wat fijn hé dat
    het nu weer allenmaal op een normale manier gevierd kan
    worden. Fijne herinneringen allemaal, geniet nog maar
    even heerlijk na.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb jij veel kaarten gehad. Wat heb jij mooie lapjes stoffen gehad. Wat lief van der. Ik ga morgen toch vieren op mijn verjaardag. Even klein beetje druk. Lekker genieten met mooie weer Mieke.Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kaarten zijn altijd leuk om te krijgen, of je nu jarig bent of niet.
    Maar een pakje... dat is heel spannend.
    Dat had ik echt niet gekund hoor om het dicht te laten tot de grote dag.
    Prachtige lapjes. wat een lief kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mieke, alsnog van harte gefeliciteerd en je bent goed verwend zie ik. Groet, TinekeD.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig zo’n verjaardagspost en wat een leuk idee om lapjes te sturen.
    Die ga jij vast weer in iets moois verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb ik gemist, maar alsnog van harte gefeliciteerd en nog veel creatieve jaren toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een verwennerij ... de visite, de cadeautjes en de kaart ... echt jarig zo!
    Op naar een heel nieuw levensjaar vol gezondheid, geluk en natuurlijk creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn hè, als je toch weer je verjaardag normaal kunt vieren. Mensen hebben elkaar nodig en mooie momenten wil je met elkaar delen en vieren.
    Oh, die stapel prachtige lapjes... wat een verwennerij! Jeanette heeft trouwens ook een leuk blog... ik ga haar volgen.
    Je hebt veel kaarten gekregen hoor! Nu lekker na-genieten..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog een felicitatie! Gezellig toch, zoveel post hé.

    BeantwoordenVerwijderen