vrijdag 29 april 2022

HEXJES VAN BRIGITTE

Nadat ik de quilt van Gert had gezien, besloot ik nu toch echt mijn hexjes van Brigitte af te gaan maken. 
Ik kreeg een tip van Dini om het om een mal te doen, maar dat lukte niet goed.
Uiteindelijk heb ik de cirkel op de achtergrond gespeld.

 





















En toen heb ik met hele kleine steekjes de rand erop genaaid.
Een uur werk en kijk, is het geen plaatje?























En nu even een geel randje erlangs. Ik blijf er blij mee.








































Ik heb er al drie af. Binnenkort laat ik ze zien. Het is een beetje druk hier met visite, op visite gaan en extra oppassen. Niks vervelends hoor, we zijn blij dat het allemaal ( weer) kan.

18 opmerkingen:

  1. Resultaat is er Mieke. Wat maakt jij mooie dingen. Deze kleuren passen heel goed bij elkaar. Hij is erg leuk geworden. Extra oppassen komen ook erbij. Veel plezier. Druk ermee. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, lijkt me ook het handigste zoals jij het nu hebt gedaan! Ben benieuwd naar de andere blokken. Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi resultaat! En ja visite en oppassen hoort erbij! Succes met de andere blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele goede oplossing om het zo te doen. En als het zo vlot gaat, krijg je er zin in om het af te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurcombinatie. Je kan maar één ding tegelijk, alles op zijn tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stof. Het lijkt wel een Iris van het oog. Mooi hoor. Zit er strak in. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit wordt mooi. Wel weer gepriegel, maar jij vind dat wel leuk om te doen en daar gaat het om.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat Gert je een beetje geïnspireerd heeft, en je lekker aan de slag bent gegaan.
    Heerlijk dat je er zoveel plezier in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker een plaatje Mieke, en de drukte
    geeft veel gezelligheid en dat is heel belangrijk.
    Een mens kan nu eenmaal niet alles tegelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een bijzonder mooi en warm resultaat!
    Ja, het is vakantie hè... gezellig hoor al die aanloop...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je goed opgelost, lijkt me niet makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een werk, wat een geduld maar wel een plaatje inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Mieke,

    drukdrukdruk... ik herken het...
    We willen zoveel.
    Maar uit jouw handen komt tenminste nog iets moois!
    Ik ben maar aan het flierefluiten...

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi met de grote bloemen in het midden en de kleine hexjes er omheen!

    BeantwoordenVerwijderen