zaterdag 8 januari 2022

NZL QUILT

Natuurlijk ging ik woensdag verder met de NZL quilt. Eerst heb ik de achterkant gestreken. 





















Daar werd de vulling op gelegd en kon het doorrijgen beginnen.





















Eerst horizontaal:





















Daarna verticaal en kruislings.  
Toen was hij helemaal gesandwicht en nu denk ik over het doorquilten. Ik denk dat ik het patroon aanhoud, dus de lijnen volgen, mooie kleur garen en dan is hij binnenkort af.
Voor ik verder ga wil ik eerst een andere quilt afmaken. Dat laat ik de volgende keer zien.


15 opmerkingen:

  1. Wat een lekker kleurige quilt. Nu op je gemak verder afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doorrijgen vind ik altijd een vervelend werkje, vooral bij grote quilts.
    Nu kan het quilten gaan beginnen.
    De lijnen volgen lijkt me ook het mooist. Prachtige quilt, ben benieuwd als hij straks af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, lekker de lijnen volgen. Er gebeurt al zo veel met kleurtjes en de afwisseling van strips, banen en sterren. Fijn, dat hij nu klaar ligt, dan pak je hem snel eens op. Mooi, mooi, mooi….

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, zo lekker productief bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleuren vind ik nog steeds prachtig. Ik zou ook niet met teveel poespas quilten, zo eenvoudig mogelijk. Ben benieuwd welke kleur of kleuren garen je gaat kiezen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig en leuk om zo te volgen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Mieke dat het n zover klaar is, kan je als je weer tijd hebt
    voor deze quilt snel verder werken. En welke andere ga je nu eerst doen???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeker een klus, dat doorrijgen. Maar met het quilten heb je er veel profijt van! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kleuren knap om dat te verzinnen.

    Groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om het zo te volgen.
    Lijkt me idd mooi om de lijnen te volgen. Doe je dat met de hand? Of met de machine?
    Veel maakplezier verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, als je dan lekker bezig bent.. ga je graag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Mieke,

    ben benieuwd hoe ver jij nu bent.
    Jij noeste doorwerker!

    Heerlijk om te zien en voor jou heerlijk om te doen.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen