dinsdag 25 januari 2022

ATC 2022

Er kwamen veel reacties op mijn vraag of jullie een atc- ruil willen.
Dit jaar is het de vijfde keer en ik daag jullie uit om mee te doen.
Ik ben zelf al begonnen met cards maken, hier zien jullie een tipje van de sluier:






















Wil je meedoen? Zorg dan dat je de kaartjes uiterlijk 28 februari naar mij stuurt. Dan stuur ik half maart de enveloppen retour.
Hieronder de regels:

De maat van de kaartjes is 64 x 89 mm. Ik vind de maat in inches makkelijker : 2 1/2 x 3 1/2 inch. 
Andere maten doen niet mee!

- Je maakt drie kaartjes, je mag zelf weten welke techniek je gebruikt. Stof, papier, borduren, of wat dan ook. Twee kaartjes zijn om te ruilen, de derde is voor mij.
- Op de achterkant van de kaartjes zet je je naam, datum, emailadres, naam van je website/ blog ( als je die hebt) en eventuele titel van het kaartje. 

- De kaartjes stuur je in een gefrankeerde envelop naar mij toe. Zet wel je postcode en huisnummer achterop. Dan heb ik zeker je goede adres. In deze envelop doe je ook drie losse postzegels die ik kan gebruiken om op de envelop te plakken voor het terugsturen. Als ik ze niet nodig heb, krijg je ze natuurlijk terug.
Dit keer hoef je er dus geen extra envelop bij te doen.
Wil je meer weten kijk dan rechts bij atc en je leest hoe het de vorige jaren ging. 

Een aantal van jullie heeft al positief gereageerd. Als je ook mee wilt doen, reageer dan via de mail of met een reactie hieronder. 
Je kunt de kaartjes sturen t/m 28 februari. 

15 opmerkingen:

  1. Waar staat de afkorting ATC voor ?

    Gr Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Mieke,

    ik ga het doen...
    Wish me luck...
    :-)

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik ga meteen aan de gang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het nog nooit gedaan, een ATC maken. Zal erover nadenken, Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook weer mee! Een leuk idee in deze donkere dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee van jou. Deze mensen willen zo graag mee doen. Succes ermee! Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, ik zal eens lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk maar waar stuur ik mijn kaartjes naar toe?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schreef de vorige keer al dat ik er even over na ging denken,
    maar ik doe ook dit jaar weer mee Mieke.
    Ga bedenken wat ik deze keer ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog even postzegels kopen, dan gaan mijn kaartjes op de post. Ik doe voor het eerst mee, leuke uitdaging Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik sla over hoor Mieke. Ben niet zo creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vorig jaar voor 't eerst mee gedaan. Het maken voor een ander is allereerst heel leuk en dan die verrassingsenveloppe een paar weken later in de brievenbus ... zo bijzonder. Leuk dat je weer een ruil organiseert, Mieke. Ik doe weer mee! Eens even broeden op een plannetje voor dit jaar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha Mieke,

    ben gisteravond begonnen.
    Maar... ik moet je bekennen: ik ben één van de weinige mensen in Nederland zonder naaimachine.
    Het gaat iets worden met tekst. Ik ben van de teksten.
    Ik doen m'n best!


    Prettig weekend, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen