woensdag 27 januari 2021

KAFFE HEXJES EN EEN JARIGE JOB

twee jaar geleden begon ik aan deze quilt. We waren toen in afwachting van de geboorte van Neo. 
En een jaar geleden plaatste ik dit bericht:
De kleine man is vandaag twee jaar geworden en kijk eens hoever ik ben:























De top is helemaal af en de achterkant ook. Lekker wat grote stukken gebruikt. Ik heb zoveel Kaffe stof, ik ben blij dat ik weer iets op heb kunnen maken.
























Zaterdag vierde Neo zijn tweede verjaardag.
In de tuin die gezellig versierd was.
En we kregen een stuk taart om thuis op te eten. Het was een leuk klein feestje.

En voor de gezelligheid nog een keer onze vier schatten. 

 





26 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Mieke en wat een gezelligheid! Ik vind de quilt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie Neo. Prachtig wordt de quilt. Heel mooi met de omlijsting van het rood. Volgend jaar een foto van Neo op de quilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met jullie Neo. Wat gaat de tijd zo hard.Mooie quilt heb je van gemaakt. De kleuren passe goed bij elkaar. Neo heeft een leuke verjaardag gehad. Taart ziet lief uit. Mooi gedaan olifant taart.Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet alleen ben ik wég van de quilt, ook van dit stoere knulletje! En die taart! Oh, die zou ik zelf graag hebben voor mijn verjaardag....
    De stoffen van Kaffe zijn schitterend en de hexen zorgen er voor, dat ze goed uitkomen. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Quilt is mooi geworden. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon. Wat een mooie en leuke taart heeft hij gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog gefeliciteerd!! Die taart en het t-shirt, zo LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je jarige kleinzoon, 2 jaar lief manneke.
    En alle 4 even op de foto, kan je fijn van genieten.
    Vrolijk bloemen quilt, zijn mooie stoffen van Kaffe
    Groetnis Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met kleinzoon, Mieke! Wat een prachtig manneke! En natuurlijk fantastisch, die quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tijd gaat snel. Van Harte. Wat een leuke taart, zonde om aan te snijden😉

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind alles leuk:quilt, de prachtige taart, de kleine jarige met dat mooie shirt en de andere kinderen. Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met jullie kleinzoon. Leuk om te lezen dat je ook bezig bent met opruimen. Ik ben lapjes aan het snijden van 10x10 om een quilt te maken en zo de lapjes lades wat leger te maken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met Neo. Wat een leuke naam, en ook lekker kort.
    Het was niet echt weer voor een tuinfeestje, maar hij heeft zijn kadootje en dat is heel belangrijk :-)
    Wat een enige taart, toch zonde om die op te eten?
    Nu maar de quilt afmaken, het is er echt weer voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je kleinzoon, het wordt een prachtige quilt en wat een geweldige taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat bericht herinner ik me nog met dat kruipend dropje erop! En nu al 2.
    4 prachtige kleinkinderen en bijna een nummer 5... Zijn ze allemaal van 1 kind van je?
    De quilt is zo mooi aan het worden!
    Kaffe stof is dat een merk van stof?
    Je kleurencombinaties zijn altijd zo PRACHTIG! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte Mieke met Neo, twee jaar alweer waar blijft de tijd,
    zo leuk dat jullie een klein tuinfeestje hadden, en met zo'n
    prachtige taart en cadeautjes is het altijd feest.
    Enig foto zo met z'n viertjes bij elkaar.
    Je Kaffe hexen quilt is een SCHOONHEID, zo mooi deze
    stoffen en fraaie kleuren. De rode rand staat er fantastisch bij👍

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met Neo, Mieke. Nog even en hij is niet meer de jongste, dan heb je vijf schatten. Wat een leuke verjaardagstaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd hoor! Wat een leuk mannetje... Je kon gelukkig toch nog even om het hoekje kijken; hoe anders is zo'n verjaardag nu toch... zo jammer!
    Ik vind het zo gaaf dat je voor elk kleinkind een quilt maakt. Wat een werk is het om al die hexjes te maken en aan elkaar te zetten.
    Het is een prachtig geheel. En nu nog doorquilten denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Mieke,

    wat fijn, dat je ween suk taart meekreeg van de jarige jop!
    Nog gefeliciteerd...

    Groetjes, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Mieke, wat een lekker manneke.
    De tijd vliegt hè Mieke.
    Leuke foto’s van jullie grote schatten, want dat zijn het.
    Een groot geluk, dat binnenkort nog groter wordt.
    Zou het bijna nog vergeten, maar je quilt is wederom supermooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met Neo ‘s verjaardag. Wat een mooie quilt is dat geworden. Zo vrolijk. Vond hij het mooi? Ik had nooit zoveel met Kaffe stoffen. Heb zijn stoffen nu in 2 projecten gebruikt. Wat kleurrijk en mooie motieven heeft hij. Ze komen vast nog wel weer op mijn pad. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met de verjaardag van je kleinzoon!
    De quilt is prachtig ,met die Kaffe stofjes .. zo kleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog van harte gefeliciteerd!
    Je quilt wordt prachtig. Mooi kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd. Het ziet er allemaal erg gezellig uit.
    De hexagonnen bloemen passen mooi bij de verjaardag. Heerlijk dat jonge grut.
    Genieten hoor, ze veranderen met de week vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. :-) Inderdaad jullie hebben ook de leukste kleinkinderen! Van Nederland dan wel ;-) Wat een rijkdom toch hé. Gefeliciteerd aan Neo. Wat een mooie naam heeft hij. Heb ik blijkbaar ergens gemist. Prachtige verjaardagstaart ook trouwens. En jouw Quilt is al zo mooi geworden. Wat een geweldige kleurencombinaties. Hier eentje jaloers op jouw "kunnen" zunne! Fijn weekend straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijke kleinkinderen!😍
    Wat een mooie taart zeg! Het water loopt me in de mond 😋
    Ik ben gek op Kaffe. Heb ooit een sjaal gehaakt met garen dat door hem ontworpen was. Dat was een kleurenfeestje!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen