maandag 4 januari 2021

DRIEHOEKEN

In april 2018 begon ik met de driehoeken. Ook weer een project dat erg lang duurde.
Ik haalde het tevoorschijn en hing alle blokken op.
Zo vind ik het leuker. Maar er zitten wat saaie driehoeken tussen.
Dus het mes erin en opleuken die blokken:
En deze is ook te saai.
En met een beetje goed denken en snijden werd dit blok ook beter.

Ik moet echt oppassen dat ik niet alles weer ga veranderen, want dit is toch zo leuk: snijden en weer naaien. En nu weer verder.
Dat zien jullie binnenkort.


19 opmerkingen:

  1. Zeker leuk, maar inderdaad even opletten, anders blijf je veranderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt geweldig werk maak je. Lijkt me wel moeilijk om te doen. Soms kun daarvan gissen. Erg opletten dus. Mooie lapjes. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè, dat snijden en naaien, mooie stoffen heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, volgens mij vind je het snijden het leukst!
    Goed hoor dat je dat durft, maar gelukkig komt het altijd goed en wordt het alleen maar spannender.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schikken, herschikken, opleuken, mooi om dat proces te zien.
    Succes, want je schuift vast nog wel een tijdje voort.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond ze helemaal niet zo saai, hoor, maar je bent wel lekker op dreef!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker bezig Mieke! Ze waren al leuk samen, maar de veranderingen zien er ook goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een extra streepje niet kan doen. Leuk hoor. Ik merk het al, je wordt weer helemaal enthousiast. Nu niet doorslaan, hé. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ja Mieke dat is heel herkenbaar voor mij, je begint met enkele
    aanpassingen en opeens heb je, [in jou geval] zo ongeveer alle punten
    gehad, haha. Maar dat geeft helemaal niks, juist leuk om precies
    dat gene toe te voegen tot het geheel goed bij elkaar past en ieder
    puntje zijn sprankeling heeft gekregen die het verdiende.
    Je maakt me nieuwsgierig.........SUCCES!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enkel streepje/biesje extra al niet kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond ze al mooi, maar na de aanpassingen zijn ze inderdaad iets mooier geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend om in iets bestaands te snijden. Maar doorgaan met iets wat je niet volledig tevreden over bent, is niet leuk.
    Je nieuwe toevoegingen hebben zeker meerwaarde. Ben benieuwd hoe het wordt. Vooral veel maakplezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou al blij zijn als ik de lapjes recht zou kunnen snijden (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik geloof dat ik daar geen oog voor zou hebben, jij blijkbaar wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mieke ze zijn echt niet saai hoor. Maar rustig. Ik denk te rustig voor jou.
    Het wordt vast een quilt van en door Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En je ziet er helemaal niets van, dat je de 'oude' driehoeken hebt aangepakt...
    Maar toch vond ik de 'saaie' niet misstaan hoor, het geeft soms ook een beetje rust.
    De kleurcontrasten vind ik heel sterk! En dit gaat vast weer iets heel moois worden...

    BeantwoordenVerwijderen