maandag 16 november 2020

QUILT VOOR JUSTIN

Ik ken geen affostress, heb geen enkele moeite met het werken aan allerlei verschillende dingen, maar als ik iets echt af wil hebben, dan ga ik er voor.
Justin kreeg een nieuw bed en nu werd het toch echt tijd om de quilt voor hem af te maken.
Onder zijn toeziend oog ging ik aan de slag.
De quilt ligt op de strijkplank. Met mijn bureaustoel zit ik hier heerlijk.





















Het gaat lekker zo.





















En als het koud of ongezellig is, doe ik het kacheltje aan. Het stond vroeger bij mijn ouders, 
verhuisde mee met mijn vader en nu staat het bij mij.
Muziekje (bijv. de nieuwe cd van Rob de Nijs, een aanrader) of podcast erbij en ik ga als een speer. 
















Ik ben druk bezig met proberen een filmpje te plaatsen. Maar of het me gaat lukken weet ik niet.
De manier van Bertie leek simpel, maar ik krijg het niet gedaan.
Nu helpt Marlou me. Hopelijk komt het in orde, jullie merken het wel.








24 opmerkingen:

  1. Je zit daar goed! Handig! Bijna af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige quilt wordt dat. En je zit daar heerlijk met dat kacheltje in de rug. Wat het filmpje plaatsen betreft, dacht ik "Het lijkt me simpel zoals Betty het doet". Niet dus?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal Justin straksblij zijn met zijn quilt op zijnnieuwe bed! Je hebt een heerlijk plekje om er aan te werken, gezellig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo’n kijkje in je atelier, gezellig met de kachel aan en muziek erbij. Zo komt de mooie quilt wel af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk werkplek heb jij zeg, daar zit je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet hem denken: De is voor mij! Nog even en dan zien we een mooi nieuw bed met quilt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wat lief, Mieke...
    Justin zal heeeel blij zijn.
    Als ik m'n webbies langs geweest ben( nog een paar) dan ga ik verder met het "lesje"
    Hoop echt dat het lukt...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te zien zit je er warmpjes bij. Justin kijkt heel tevreden nu hij ziet dat oma zo lekker doorwerkt.
    Natuurlijk moet de quilt snel op zijn nieuwe bed, hij kan niet wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuk he om een quilt af te werken waar je kleinzoon zo blij mee zal zijn. En ach het weer werkt wel mee want buiten is het warm maar erg nat.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie het al; jij zit daar heel best... Geen stress, lekker warm en genieten maar.
    Fijn om zo relaxt bezig te kunnen zijn. En de quilt wordt zoals altijd weer een beauty natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk hè, werken aan de laatste loodjes, Justin zal er blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne hobbyruimte heb je. Wat zal je kleinzoon deze winter lekker slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fijne plek, heerlijk voor jezelf!
    En leuk dat kacheltje uit de familie. Je kleinzoon kijkt blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig dat je de strijkplank gebruikt als tafel. Mooie en ruime handwerkkamer heb je. Fijn dat de quilt voor Justin binnenkort af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een fijne werkplek Mieke en inderdaad, lekker werken zo op de strijkplank.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een zalige plek heb je daar Mieke, en een
    heel mooi oud kacheltje van je ouders, dat geeft vast
    extra warmte. Ach zo lief hoe hou Justin bij je staat te
    kijken vol bewondering. Wat zal hij straks blij zijn als
    zijn nieuwe bed helemaal compleet is met deze prachtige
    quilt.
    Succes met het plaatsen van het filmpje, gaat vast lukken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mieke je bent echt actief bezig met quilten. Prachtig werkje heb je gemaakt. Ik deed vroeg met kussen maken. Nu gaat allang niet meer. Wat leuk dat Justin nieuwe bed kreeg. Gelijk mooie deken gemaakt. Justin zal wel erg blij zijn. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie plek heb je daar.
    En gezellig zo'n hulpje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Filmpje uploaden zit rechts van het plaatje waar je op klikt om een foto te upoaden. Hier kan je kiezen movie uploaden van je computer of via youtube. Het is het icoontje met zeg maar een kroontje er op. Hoop dat ik zo duidelijk ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk om zo te kunnen werken. En je maakt een prachtige quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lekker plekje, zo komt de deken voor Justin wel af. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen