donderdag 26 november 2020

KUBUSPUZZEL IS KLAAR

Eindelijk is de kubuspuzzel klaar.
Dankzij het patroon van Marga ging het deze keer supersnel. De blokjes worden via een ingenieus systeem aan elkaar genaaid. Het zijn dus geen losse blokjes, zoals je vroeger die kubuspuzzels had.
Elise laat zien hoe het werkt.
Het geluid op de achtergrond is van onze drie kleinzoons, die waren heerlijk met de auto's aan het spelen.

Bertie en Marlou bedankt voor de tips voor het plaatsen van het filmpje.
Ik hoop dat jullie het filmpje kunnen zien, anders ga ik nu heel hard huilen. Haha.




19 opmerkingen:

  1. Niet huilen, ik kan het filmpje zien! Wat ingenieus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Filmpje gezien, ik ken het, want ik heb het zelf ook gemaakt. Wel een heel werk, maar het is je goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kon het filmpje zien, erg leuk, ik weet hoeveel werk het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg dat het filmpje is gelukt, en de kubus is prachtig! Jaren geleden maakte ik er ook een paar, op deze manier. Er ligt nog een pakketje blokjes in de lade! Als je interesse hebt stuur ik het je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is heel erg leuk geworden. Nou ben ik wel nieuwsgierig hoe je de kubus zo voor elkaar hebt gekregen. Mooi filmpje, fijn dat het gelukt is om een filmpje te plaatsen. Was achteraf gezien, toch niet moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Filmpje gezien Mieke, super filmpje en een hartstikke mooie kubus !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geinige kubus. Ik had het nog nooit eerder gezien. Heel leuk. Prachtig filmpje is het geworden. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezien hoor, het filmpje. Dus niet huilen. De kubus, dat is iets geweldigs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het filmpje is gelukt "Hoera" daar hoef je je geen zorgen meer om te maken. En de kubus is ook leuk geworden, wat fijn dat het maken wat simpeler is geworden door mijn patroon. Fijn toch dat je zo iets voor elkaar kunt doen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf, die kubus. En het filmpje is prima gelukt hoor, ik krijg nu een goed idee van die kubus, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee hoor Mieke, droog je tranen maar, het is een SUPER geslaagd
    filmpje, wat is dat leuk zeg om dat zo te zien. De kinderen
    blijven spelen met zo'n PRACHTIGE kubuspuzzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hoeft niet te huilen! Ik kan het zien! Knap hoor dat je een filmpje kan plaatsen. Mij nog niet gelukt. Sniksnik.
    Zeg hoe geweldig is dat, die puzzel. Zo leuk! Krijgen we nog een tutorial of een link ivm de puzzel of is dat een handmadegeheim?
    Dikke bravo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit heb je heel goed gemaakt. En lukte ook nog. Geinig om te zien. Knap!!! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is je gelukt!
    Leuk om de kubus in werking te zien.
    Knap gemaakt hoor. Heel leuk om cadeau te geven ook.
    Alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer zo'n mooi kunstwerkje gemaakt. Je bent echt een "Crea Bea"! Het filmpje is goed te zien hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grote bewondering voor de kubus, mooi geworden. Zo'n filmpje doet het goed bij de puzzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Briljant! Prachtig gemaakt. Het filmpje doet het sowieso op de internetversie. Als iemand het niet kan zien ligt het dus niet aan jouw blog maar moet hij/zij even overschakelen van mobiele naar internetversie onderaan het blog. Dan krijg je je blog in volle glorie te zien.

    BeantwoordenVerwijderen