donderdag 4 juli 2019

VAKANTIE: HEXJES VAN KAFFE

Zoals beloofd laat ik jullie de rest van de hexjes zien.
De paarse zijn voor de tussenstukken, daar zet ik de bloemen mee aan elkaar.

 
Omdat het op 15 juni Quilt In Public dag was, had ik me voor de caravan geïnstalleerd met mijn quiltbak. Maar op deze camping was het zo rustig, ik denk niet dat er iemand langsgelopen is. Dat was op de camping in De Drôme wel anders, daar waren veel creatievelingen en er kwam regelmatig iemand bij me kijken. Dat vind ik altijd erg gezellig, en ik maak graag reclame voor het quilten.
 



12 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer prachtig. Dat paars ertussen lijkt me ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien een en al ontspanning. Enerzijds heerlijk zo'n rustige camping, maar als je wilt vertellen over je hobby heb je toch ook graag wat voorbijgangers. Het ziet er kleurrijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke,

    wat jammer, dat er zo weinig mensen langs kwamen.
    Eerlijk gezegd had ik geen idee, dat er zoiets bestond: quilt in public...
    Maar gelukkig had je genoeg bekijks op de andere camping...
    Ben zo benieuwd naar het resultaat!

    Dagdag!
    groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dat paarse stofje, heb ik ook ooit gekocht.
    Ook wel weer lekker rustig als er weinig mensen langs lopen. Maar zo af en toe een quilt-praatje is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk plaatje zo fijn kan het op de camping zijn.
    Mooie bloemetjes ook hoor.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk uit, benieuwd hoe het geheel wordt. Lekker rustig op de camping, maar inderdaad wel leuker om over je hobby te kunnen praten ��

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow... dat paars vind ik mooi! Past super bij je bloemen...
    Leuk is dat als mensen interesse hebben in wat je aan het maken bent. Ik heb het ook regelmatig mee gemaakt. Je krijgt dan hele leuke gesprekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wordt een prachtige quilt! Al die kleurtjes, een lust voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weinig publiek, maar wel ontspannen zitten hexen zo te zien.🤗

    BeantwoordenVerwijderen