dinsdag 19 maart 2024

NAAR JANNY

Donderdag ging ik weer naar Janny.
Er hoefde niet veel mee, wat lapjes, garen en naalden e.d. want we zouden een landschapje gaan maken.
Als inspiratievoorbeeld had ik deze foto. Een mooi plekje in Matour.





















Eerst maar eens een tekeningetje gemaakt en wat lapjes bij elkaar gezocht.






















Lapje hier, lapje daar, het wordt al wat.
Na een heerlijke lunch gingen we verder.
Heerlijk hoor, een lekker ontspannend werk. Toen ik naar huis ging, was ik al een heel eind.





















Zondag heb ik het afgemaakt. Ik vind het geslaagd.





















Weer iets geleerd. Bedankt, Janny.






20 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk. En ook weer een mooie herinnering

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker heel erg geslaagd, Mieke! En ook leuk om dit met elkaar te doen, want je moet wel even de rust nemen om al die stofjes mooi aan elkaar te zetten met de hand...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, een kleine herinnering aan je wandeling….

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is zeker goed geslaagd! Leuk om te doen, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meer dan geslaagd Mieke, schitterend werkstuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel erg leuk geworden, al naaiend worden er wat strookjes verplaatst om tot het mooiste resultaat te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk! En zo leuk dat jullie samen dingen doen en elkaar inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi resultaat geworden en vooral voor jou Mieke omdat jij precies weet waar dit is.Landschap foto omzetten in lapjes stof,een leuke bezigheid in goed gezelschap.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een heel leuk landschapje geworden. Een mooi souvenir aan Matour en het dagje bij Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie collage heb je er van gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Mieke, wat heb je dat leuk gedaan. En mooi om te zien hoe je het gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto en de lapjes kopie is geweldig geworden. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh maar dir is een heel mooi werkstuk geworden Mieke, echt een pronkstukje zo ingelijst. Inderdaad heel fijn om dit soort dingen samen met iemand de doen.
    Vind je sterren kopfoto ook heel geslaagd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi landschap. Dat lijstje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het schitterend Mieke! Wat een superleuke manier om op die manier inspiratie in de natuur te vinden en vorm te geven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw ... heel mooi dit!
    Lijkt me heerlijk om dit stap voor stap te creëren en te zien ontstaan.

    BeantwoordenVerwijderen