zaterdag 23 maart 2024

ATC 2024

In januari begon ik na te denken over een nieuwe ATC ruil. Omdat ik voor iedereen een kaartje maak, begin ik al voor ik het eerste bericht plaats.
Toen ik aan mijn werktafel zat na te denken, hoorde ik op de radio dat Rhapsody in Blue 100 jaar bestaat.  Rapsodie betekent, in het kort, dat contrasterende gedeelten, ondanks de vrije vorm een geheel vormen.
Tja, toen wist ik wel wat ik ging maken. Een serie vrolijk gekleurde kaartjes.
















En voor iedereen een kaart:

















Voor de enveloppen gebruikte ik een heel oud pianoboek.
















Zo, mijn bijdrage was klaar. Ik ben tevreden. Hopelijk denken de deelnemers daar ook zo over.
Inmiddels zijn alle ATC's de deur uit. 
Volgende keer laat ik zien wat de anderen maakten. 

24 opmerkingen:

  1. Mooi bij elkaar passend allemaal en tegelijk ook individueel de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk prachtig! Kleine kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan, ik was er even niet aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rhapsody als inspiratie, wat een idee. Kleurrijk geheel. Leuk hoor! Ik vond de envelop ook erg geslaagd. En nu ik hier die merel op de tak zie, sluit mijn lentegedicht er mooi bij aan. Voor de zekerheid bedank ik je hier ook nog een keer voor de gezellige post, want met de mail is het toch een beetje raar verlopen. Zelf heb ik al enthousiaste reacties gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tevreden is hèt understatement van dit jaar hoor Mieke, ik vond het hartstikke leuk om mee te doen en was heel blij toen de envelop op de mat lag gisterenavond. Na een dagje oppassen was het even me-time op de bank om het uit te pakken en te bewonderen. Ik ben superblij met de kaartjes! Van jou kreeg ik een 'rapsodie' in blue, hihi, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar muziek niet toe kan leiden...! Wat heb je dit weer leuk bedacht en uitgevoerd, Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ochhh… dat heb je zó leuk gedaan! Precies op het goede moment inspiratie krijgen en dat dan zo prachtig uit te werken.. En in de reacties ook enthousiast! Heel geslaagdallemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb bij Conny ook al veel mooie kaartjes gezien.
    Jij hebt ook hele mooie vrolijke kaartjes gemaakt.
    Leuk hoor om weer eens ouderwets post te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Mieke om al jou kaartjes zo bij elkaar, kleurrijk en creatief. Wat was het weer leuk om je envelop te openen, een geslaagde ruil was het weer, dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al op de mat wist dat de ATC's er waren. Mooie kaartjes, elk anders dan de andere. En een mooie kaart erbij en dan alles in een leuke envelop. Klasse. Hartelijk bedankt, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn leuke kaarten geworden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk toch al die kaartjes! We zijn er blij mee. En zo mooi verzorgd in een fraaie enveloppe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allemaal leuke,creatieve en gewaardeerde opdrachten om aan mee te doen,maar helaas niet wanneer de aandoening aan mijn handen steeds verslechterd.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, déze deelnemer is superblij. Heel erg bedankt voor al je werk, Mieke. En voor de leuke kaart en Atc die je zelf maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk project, Mieke. Je hebt er echt wat moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou daar denk ik zeker zo over Mieke, ben weer blij verrast door de inhoud van de envelop. Heb net nog een post daarover gepubliceerd. Geweldig om al jou mooie werkjes hier bij elkaar te kunnen bewonderen. Von d het weer super leuk om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het was een superleuke ruil. Zo leuk om de prachtige kaartjes in de mooie envelope te mogen ontvangen. Dank voor je organisatie mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mieke, dank je wel voor de organisatie. Je hebt prachtige kaarten en ATC’s gemaakt. Ik geniet van alle moois. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig al die kleuren. Leuk gemaakt!
    De enveloppen zijn erg mooi. Leuk dat je ze dicht maakte met de naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ontzettend leuk! Ik heb het al bij 2 deelnemers bekeken en zag al heel veel moois. Een prachtig en creatief ruil-project met ware kunstwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er heel vrolijk uit.
    Je hebt er veel werk van gemaakt en de deelnemers ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vond je post geweldig! Je inzichten zijn fantastisch. Blijf alsjeblieft schrijven en je waardevolle perspectieven delen. Leer hoe je je prestaties kunt verbeteren in het Aviator-spel op onze blog.

    BeantwoordenVerwijderen