woensdag 19 augustus 2020

ARTALMERE

Dinsdag waren de dames er weer.  Het was fijn elkaar weer te zien. We hebben de tafel anders gezet, stoelen ruim eromheen.
Verder heeft Marianne ons laten werken met Inktense krijtjes. Het was heel leuk om te doen. Dit was haar voorbeeld. Ziet er leuk uit hè.

Ik moet nog wel wat doen, voor mijn werkje af is, maar het moet even iets afkoelen. En de quilt van Justin ligt er natuurlijk ook nog.
Ik denk dat ik het probleem met de afstand tussen de regels heb ontdekt. Boven in de balk links staat
"Normaal".  Daar is nu ineens paragraph bijgekomen. En daar gaat blogger automatisch heen en die geeft de grotere afstand.
Tenminste, zo is het bij mij. Hopelijk hebben jullie er iets aan.


14 opmerkingen:

  1. Wat leuk, die potloden. Ik heb aquarelpotloden van een ander merk, en was juist van plan er iets mee te doen. Dit is mooie inspiratie.
    Over de regelafstand: om geen nieuwe alinea te beginnen, kun je ook Shift-Enter doen in plaats van Enter. Bij mijn emailprogramma moest ik dat doen en het werkt ook bij Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die deksels zijn toch echt deksels leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi de deksels, een aanwinst!
    Ook erg leuk het ingekleurde werkje.
    Was weer een fijne bijeenkomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De geborduurde dekseltjes zijn erg leuk geworden, de dames hebben hun best gedaan.
    Zo te zien heb je ook weer een nieuwe hobby ontdekt, ziet er leuk uit.
    Zal eens kijken bij mijn volgende blogje of het bij mij ook zo is met die regelafstand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geinig, die deksels. Bedankt voor de regelafstand tip. Denk dat het goed gaat. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer fijn bezig geweest met jullie groep. Mooie deksels ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk weer zo'n gezellig samenzijn Mieke, prachtige variatie
    van deksels laat je ons zien, leuk al die verschillende stijlen.
    En wat ziet dat voorbeeld dat met Inktense krijtjes vervaardigd
    is er ontzettend leuk uit, snap niet precies hoe het werkt, en
    vraag mij af of de kleuren wel mooi blijven na verloop van tijd.
    En ik ben er zeker van dat jouw exemplaar ook zeer geslaagd zal
    worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige dekseltjes! Dat moet ik toch ook eens gaan proberen...
    Maar nu ben ik wel reuze benieuwd hoe jullie met inktense krijtjes op stof hebben gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn hè om met een groepje bij elkaar te komen, de dekseltjes zijn erg leuk. Met inktense krijtjes heb ik nog nooit gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn hè, om weer bij elkaar te kunnen komen. Al is het met aanpassingen, samen creativiteit delen kan weer.
    Van inktense krijtjes had ik nog nooit gehoord. Ik ga eens even google-en ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gisteren heb ik nog vergeten te schrijven dat ik blij
    ben dat jij hebt gemerkt wat het probleem is, opeens
    hebben ze paragraph standaard gezet en dat levert dus de
    problemen op, scherp van je dat je dat ontdekt hebt.
    Zo kunnen we elkaar toch steeds verder helpen, bedankt Mieke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze prachtig al die deksels !
    Het andere werk trouwens ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die deksels zijn echt kunstwerkjes, zo mooi Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke creativiteit! En zo leuk om elkaar van alles te laten ervaren!

    BeantwoordenVerwijderen