donderdag 5 december 2019

SINTERKLAAS

De Sint is weer in het land en drie kleinkinderen zagen hem op school:

Nummer vier keek rustig toe.





















Wat een feest toch.
Maar ik werd ook verwend.
Van nicht Jos, met wie ik naar Nieuw-Zeeland ga, kreeg ik, via de post, een leuke beker. Die ga ik daar zeker gebruiken.

En Jeanette, van hipenkleurig, stuurde een pakje wat ik vandaag mocht openmaken.























 Ze haakte een hoesje om een rolmaatje
Ik ben er echt heel blij mee, die ga ik vaak gebruiken.























14 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je mee was, en dat je het kon vastleggen, het mooie diadeem en de mooie mutsen. En wat fijn dat je zulke handige kado's kreeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd zo leuk als sinterklaas op de scholen komt, en wat
    heb je leuke foto's genomen van je kleinkinderen. Ze zien er
    zo heerlijk enthousiast uit. En je bent ook heerlijk verwend
    zie ik wel, de cadeau's zijn beide heel mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je kleinkinderen zo van het Sinterklaasfeest genoten hebben.
    Wat een leuke beker heb je gekregen, die ziet er goed afsluitbaar uit.
    Je rolmaatje is ook al zo leuk. Wat zijn sommige mensen toch handig met de haaknaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke kadootjes, we zien wel wat je kleur is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig allemaal en leuk die foto's van de kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mieke,

    wat een schatjes Zijn dat!! ❤️
    En zo "gelovig" nog.
    Dat is echt het allerleukste.

    Prettig weekend,
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat de kleinkinderen het nog op school vierden. Ik mis dit wel, nu ze bij ons al weer volwassen zijn. Ook de surpriseavond ,ze hebben geen tijd meer......
    Leuk de presentjes die je kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die genietende kinderen he met sinterklaas.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kunnen de kleintjes toch genieten van dit feest! Ze gaan helemaal op in het verhaal. Dat vind ik echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Mieke om zo met de kleinkinderen mee te genieten.
    Wat ontzettend attent van de dames om je een Sinterklaas cadeautje te sturen, aardig hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om kind te zijn en verwachtingsvol af te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's van je kleinkinderen!
    Leuke cadeautjes kreeg je van Sint.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Mieke, de foto's van je kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen