donderdag 21 november 2019

TEXTIEL PLUS FESTIVAL

In Den Bosch was het Textiel Plus Festival.
Een festival waar allerlei textiele vormen te bekijken waren. Ook alle verenigingen waren er 
(Quiltersgilde, Merkwaardig en nog veel meer).
Vorig jaar was het leuk, dit jaar was het nog veel leuker, mooier, inspirerender.
We hebben genoten van wat er allemaal te zien was.
Ik laat jullie zien wat ik mooi vond, geen quilts, maar nu lekker eens heel andere technieken.
Leen












Wat een prachtige werken, een geweldige sfeer, leuke winkels. Echt een aanrader voor de liefhebber van textiel.

18 opmerkingen:

  1. Daar zitten hele mooie werken tussen. Ik had er op instagram ook al wat van gezien. Iets om te onthouden voor een ander jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat je daardoor geïnspireerd raakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal, Mieke. Heel inspirerend voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat een fantastische belevenis om al deze PRACHTIGE
    werken te kunnen bewonderen Mieke. Echt werken waar je
    inspiratie van krijgt. Al die verschillende technieken
    die gebruikt zijn. Stuk voor stuk spreken ze mij ook aan.
    Op de site van Judith Koning zag ik ook een prachtige
    serie Mini's, ohhh je kijkt je ogen uit zo mooi die allemaal
    zijn, en zelf werk ik ook graag in het klein dus mijn jeuken
    als ik dat allemaal bekijk.
    Wat zal je enorm genoten hebben.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HANDEN moet nog even tussen MIJN en JEUKEN, ik schreef het te snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook mooi deze werkstukken, maar ben toch meer van quilts.
    Wel leuk dat het aanbod zo gevarieerd was, voor iedereen wat en je kunt er veel ideeën op doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mieke,

    wat een heerlijkheden om te zien daar!
    Ik vind die van Marie Louise mooi, maar ja... dat is dan ook een naamgenoot hihi... zo heet ik officieel.
    Mijn ouders hebben er al meteen de "ie" en de "ise" afgehaald...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw ... echt mooi!
    Dit ga ik onthouden. Leuk voor een bezoekje samen met mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige werkstukken Mieke, heel inspirerend! Ik hoop er volgende keer ook naar toe te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, en zo gevarieerd... Wat als er nu eens geen draad was uitgevonden, denk ik wel eens...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aha, je was hier weer eens in de buurt. Wat een creativiteit was daar te zien en te beleven. Genieten voor jou Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi! Ik naai ook veel sinds eigenlijk dit jaar (ik heb een naaimachine gekregen en naai vooral dingen, geen kleren). Ik zou willen dat ik de discipline had om ook heel regelmatig iets te maken, het is zo fijn om te doen. Je werk is inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kunstwerken. Zo inspirerend en om zin te krijgen zoiets zelf te maken. Ik zie het jou ook wel doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me voorstellen dat je daar hebt genoten en bovenal inspiratie hebt opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen